تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص580میلیاردبه‌اشتغال‌خانواده‌های‌زیرپوشش‌کمیته‌امداد
در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده های زیر پوشش این نهاد در خوزستان 580 میلیارد ریال تسهیلات دولتی اختصاص یافت
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده های زیر پوشش این نهاد در خوزستان 580 میلیارد ریال تسهیلات دولتی اختصاص یافت.

مرتضی موصلی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت در گتوند با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد افزود: با بهره گیری از ظرفیت بانکهای عامل درسال 95زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از خانواده های تحت پوشش این نهاد فراهم می شود.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) درجهت ارتقا سطح خدمت رسانی به خانواده های نیازمند تحت پوشش و توانمندسازی آنهاست که در این راستا چند فعالیت عمده در محوریت توسعه کسب و کارهای خرد اشتغال های کوچک صورت می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: درکنار اشتغال و کارآفرینی، تامین مسکن نیازمندان از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

موصلی در پایان افزود: احداث 130واحد مسکونی درسال جاری درسطح استان خوزستان با همکاری سپاه خوزستان ، بنیاد مسکن و خیرین مسکن ساز در حال انجام است و در نیمه دوم سال این واحدها به بهره برداری می رسند.

97هزار خانوار در قالب 230هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان خوزستان هستند.

در آیینی به مناسبت هفته دولت یک واحد مسکونی به خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر جنت مکان گتوند واگذار شد.

این واحد مسکونی با زیربنای 60متر مربع و300میلیون ریال اعتبار به همت خیرین کمیته امداد و شهرداری جنت مکان ساخته شده است.

پنج هزار و 418 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار