تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان:
با اجرای این طرح550 هزارهکتاری خوزستان به تمام خواسته‌های تاریخی خود خواهد رسید
این طرح از عنایات مقام معظم رهبری به خوزستان است و این لطف و کرم رهبری و خدمت دولت در تاریخ به ثبت می‌رسد
مسعود اسدی، رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان در همایش تبیین دستاوردهای طرح 550 هزار هکتاری که سوم شهریورماه در اهواز برگزار شد ، با اشاره به انتقادات اخیر مطرح شده از طرح 550 هزار هکتاری گفت: هیچ تردیدی نسبت به آثار و برکات این طرح نیست. با اجرای این طرح استان به تمام خواسته‌های تاریخی خود برای رفاه و امکانات حداکثری خواهد رسید.

وی افزود: منابع نفت تمام شدنی است، در حالی که بالاترین منابع آب و با کیفیت‌ترین زمین‌ها در خوزستان هستند. این طرح از عنایات مقام معظم رهبری به خوزستان است و این لطف و کرم رهبری و خدمت دولت در تاریخ به ثبت می‌رسد.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان ادامه داد: در نظر داشته باشید که در چه شرایطی رئیس جمهور بودجه لازم این طرح را به خوزستان اختصاص داد. در حالی که اگر این بودجه در سطح کشور هزینه می‌شد می‌توانست یک رضایتمندی عمومی را بوجود بیاورد. من نماینده 173 هزار بهره‌بردار و بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت هستم و همیشه خودم و کشاورزان را قدردان این طرح می‌دانم.

اسدی افزود: با اجرای درست و کامل این طرح فقر بیکاری و سایر مشکلات ناشی از این مسائل، برای همیشه از خوزستان رخت خواهد بست و موضوعی که مدنظر ما است کلیت طرح نیست، بلکه مسأله عملکرد مجری طرح است و ما در آینده نزدیک و پس از هفته دولت همایشی برگزار خواهیم کرد و از دیدگاه دیگر به این مسائل نگاه خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: صراحتاً به معاون وزیر و مسئولان استانداری عرض می‌کنم که صلاح استان و کشور در این طرح در این است که فاز دوم طرح با یک مجری جدید انجام شود.

اسدی بیان کرد: تشکل‌های کشاورزی و کشاورزان استان به هیچ وجه با ادامه اجرای طرح در فاز دوم توسط مؤسسه جهاد نصر موافقت نخواهند کرد.
:
:
:
آخرین اخبار