تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آب و خاک و امور صنایع وزارت جهاد کشاورزی:
طرح 550 هزار هکتاری الگوی مناسبی برای کارهای بزرگ در وزارت جهاد کشاورزی بود
طرح 550 هزار هکتاری الگوی مناسبی برای کارهای بزرگ در وزارت جهاد کشاورزی بود. تلاش کردیم از تجربیات این طرح در طرح‌های دیگر مخصوصاً استفاده کنیم و فاز یک این نیز در 6 استان کشور آغاز شده است
معاون آب و خاک و امور صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیشرفت و رسیدن به این مرحله از اجرای طرح 550 هزار هکتاری مرهون اجماع مدیریتی در استان است و امیدواریم در سال‌های آینده در فاز 2 این طرح هم شاهد موفقیت باشیم و بهره‌برداران از این طرح به خوبی استفاده کنند و اقتصاد بهره‌برداران از این طرح روز به روز بهتر شود.

سید رحیم سجادی در همایش تبیین دستاوردهای طرح 550 هزار هکتاری که سوم شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای تخصیص این طرح پیگیری‌های مختلفی انجام شده و در سال 93، یک و نیم میلیارد دلار اعتبار به این طرح تعلق گرفت و فاز اول طرح نیز شامل 312 هزار هکتار است. از برکت این طرح بزرگ و مسیری که وزارت جهاد کشاورزی در خوزستان ایجاد کرد.

وی افزود: در ادامه طرح 550 هزار هکتاری، به طرح 400 هزار هکتاری شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی آب‌های مرزی غرب کشور به عنوان طرح جدید، حدود 2 میلیارد دلار اعتبار تخصیص پیدا کرد.

سجادی تصریح کرد: طرح 550 هزار هکتاری الگوی مناسبی برای کارهای بزرگ در وزارت جهاد کشاورزی بود. تلاش کردیم از تجربیات این طرح در طرح‌های دیگر مخصوصاً استفاده کنیم و فاز یک این نیز در 6 استان کشور آغاز شده است.

وی عنوان کرد: برای بیان تجربه‌های خوبی که آفریده شده است، در خوزستان باید همایش‌های اینچنینی برگزار شود. امیدواریم با هماهنگی‌های لازم و با کمک مسئولین، اگر مشکلات و نواقصی در این طرح وجود دارد، برطرف شود؛ البته کاری که انجام شده است، کار بزرگی است.
:
:
:
آخرین اخبار