تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:
بهره‌برداری از دو پروژه مهم شبکه انتقال و فوق توزیع ایذه
عضو هیات مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: دو پروژه مهم شبکه انتقال و فوق توزیع شهرستان ایذه به بهره‌برداری رسید
عضو هیات مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: دو پروژه مهم شبکه انتقال و فوق توزیع شهرستان ایذه به بهره‌برداری رسید.

مهرداد سروش شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری و مراسم افتتاحیه دو پروژه مهم شبکه انتقال و فوق توزیع شهرستان ایذه در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و سپاس از مسؤولان محلی و شرکت در اجرای این پروژه ها، گزارشی از جایگاه، وضعیت و عملکرد جاری ارائه داد و اظهار کرد: این شرکت با مسؤولیت تأمین برق مطمئن و پایدار در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد را به عهده داشته و خوزستان در جایگاه اول قدرت نصب شده نیروگاهی و جایگاه دوم مصرف انرژی برق در کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این پست برق که در امور بهره‌برداری ناحیه مارون - شهرستان ایذه - قرار دارد نیز با هدف ایجاد ظرفیت جدید و افزایش ضریب اطمینان و پایداری و توسعه شبکه برق این شهرستان، کاهش بار ترانس‌های پست‌های برق شهرستان ایذه و حومه و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی احداث شده است.

مشاور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این پروژه در اردیبهشت 95 آغاز و پس از نصب یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت در مرداد امسال با توجه به اهمیت و نقش آن در پایایی شبکه برق منطقه به پایان رسیده است.

وی بیان داشت: در مجموع برای احداث این پست برق 32 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هزینه شده است.

مشاور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین با اشاره به احداث خط ارتباطی 132 کیلوولت پست برق دشت سوسن اظهار داشت: این خط ارتباطی به طول 12 کیلومتر به صورت دو مداره با استفاده از 39 دکل فلزی مشبک با هدف تغذیه پست برق 132 کیلوولت دشت سوسن با هزینه 68 میلیارد ریال احداث شد.

سروش یادآوری کرد: کلیه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه‌ها توسط شرکت های داخلی انجام گرفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار