تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر سالند دزفول مطرح کرد؛
نبود خودپرداز در شهر سالند دزفول
نایب رئیس شورای اسلامی شهر سالند دزفول، نبود دستگاه خودپرداز، سرعت پایین اینترنت و آنتن دهی ضعیف را از دغدغه های مهم مردم این شهر برشمرد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر سالند دزفول، نبود دستگاه خودپرداز، سرعت پایین اینترنت و آنتن دهی ضعیف را از دغدغه های مهم مردم این شهر برشمرد.

علیرضا نوروزی ظهر روز چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شوراهای اسلامی شهرهای اقماری دزفول که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون پیگیری های بسیار زیادی برای رفع مشکلات پل ارتباطی سردشت صورت گرفته اما با گذشت ۶ سال، این مشکل همچنان پابرجاست.

وی، افزایش سهمیه آرد اهالی شهر سالند را از اقدامات در دست پیگیری شورای اسلامی سالند برشمرد و افزود: نبود دستگاه خودپرداز، سرعت پایین اینترنت و آنتن دهی ضعیف تلفن همراه نیز از مشکلات اساسی مردم این شهر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سالند دزفول، کمبودهای بهداشتی و درمانی، وجود دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت، مشکلات دامداران مبنی بر کسب پروانه چرا و دام و فاز دوم خط گاز را از دیگر دغدغه ها و اقدامات در دستور کار این شورا برشمرد و گفت: آسفالت نامناسب و دست انداز های بسیار زیاد جاده حاشیه ای پل سردشت باعث افزایش تصادفات در این جاده شده است.

نوروزی ادامه داد: این معضل باعث آسیب دیدن جلوبندی خودروها و اعتراض رانندگان و ایجاد فشار بر روی اعضای شورای شهر سالند شده که توقع داریم هر چه زودتر شاهد همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به رفع این معضل باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار