تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
افتتاح ۴۷ پروژه راه و شهرسازی خوزستان در هفته دولت
امسال در هفته دولت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۴۷ پروژه را نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح می کنیم
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال در هفته دولت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۴۷ پروژه را نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح می کنیم.

منوچهر رحمانی عصر روز چهارشنبه در جریان بازدید یک روزه مدیرعامل هواپیمایی کشور از فرودگاه جدید اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اواخر سال ۹۳ شورای حمل و نقل خوزستان به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار خوزستان و مدیران کل حمل و نقل در دفتر وزیر تشکیل شد.

وی افزود: در آن جلسه هدفگذاری کلی برای حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی خوزستان تا ۲۰ سال آینده برنامه ریزی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بازدید امروز مدیرعامل هواپیمای کشور به دستور وزیر راه و شهرسازی و تأکیدات بسیار برای راه اندازی فرودگاه جدید اهواز در آن جلسه صورت گرفت.

رحمانی ادامه داد: بعد از آن جلسه پیگیری ها در سطح کشور و همچنین از سوی مسئولان استانی انجام شد و تنها گره کار پروژه فرودگاه جدید اهواز بحث سرمایه گذار بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر این پروژه یکی از پروژه های ویژه وزارت راه و شهرسازی است و تلاش می شود تا در بسته سرمایه گذاری این وزارت (همان توافق نامه منعقد شده با فرانسه) لحاظ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: در دیداری که دو هفته قبل با وزیر راه و شهرسازی برای مسئله شورای حمل و نقل داشتیم، وزیر به مدیرعامل هواپیمایی کشور اعلام کرد که برای بازدید از پروژه فرودگاه اهواز به خوزستان سفر و بررسی های میدانی فراهم کند.

رحمانی در ارتباط با پروژه های هفته دولت گفت: در بخش حمل و نقل ریلی پروژه خط اهواز به بندرامام حدود ۱۲۰ کیلومتر است را داریم.

وی عنوان کرد: امسال در هفته دولت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۴۷ پروژه را نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی نیز در آینده ای نزدیک به خوزستان سفر می کند و از روند عملیات درآوردن کشتی های مغروقه اروندکنار هم بازدید می کند.

رحمانی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با وزیر راه و شهرسازی در این سفر برای مسائل جاری مربوط به چهار پروژه و تسریع عملیات اجرایی آنها تصمیم گیری کنیم. پروژه محورهای رامهرمز ـ بهبهان، اهواز ـ هفتکل، باغملک ـ ایذه ـ دهدز و همچنین اهواز ـ سوسنگرد ـ چذابه این چهار پروژه هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار