تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب مقام برتر در تحقق اهداف ورزشی صنعت آب و برق توسط توزیع نیروی برق خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارزیابی عملکرد مجموعه صنعت آب و برق موفق به کسب رتبه برتر در سال 1394 شد.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارزیابی عملکرد مجموعه صنعت آب و برق موفق به کسب رتبه برتر در سال 1394 شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، رضا غضنفری گفت:کسب این مقام به دلیل تلاش های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در برگزاری مسابقات ورزشی، میزبانی از تیم های ورزشی و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات معتبر بوده است.

رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق استان خوزستان افزود: در ارزیابی عملکرد ورزشی شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو تمامی شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه حضور داشته و در بخش های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداخته و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یکی از اهداف کلان خود را ارتقاء سطح روحیه و نشاط پرسنل با سهیم کردن آنان در فعالیت های ورزشی تعریف کرده است از انجام برنامه های متناسب با اهداف وزارت نیرو در حوزه ورزش خبر داد و تصریح کرد: این شرکت به سهم خود از تشکیل تیم های ورزشی با حضور پرسنل ورزشکار حمایت خواهد کرد.

گفتنی است، سیزدهمین گردهمایی ورزش صنعت آب و برق در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار و لوح تقدیر مقام برتر در تحقق اهداف ورزشی صنعت آب و برق به رضا غضنفری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق و رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق استان خوزستان اهدا گردید.


:
:
:
آخرین اخبار