تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۹۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 580میلیاردریال به اشتغال خانواده های زیرپوشش کمیته امداد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: با بهره گیری از ظرفیت بانکهای عامل درسال 95زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از خانواده های تحت پوشش این نهاد فراهم می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیان داشت: در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده های زیر پوشش این نهاد در خوزستان 580 میلیارد ریال تسهیلات دولتی اختصاص یافت.

مرتضی موصلی در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت در گتوند با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد افزود: با بهره گیری از ظرفیت بانکهای عامل درسال 95زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از خانواده های تحت پوشش این نهاد فراهم می شود.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) درجهت ارتقا سطح خدمت رسانی به خانواده های نیازمند تحت پوشش و توانمندسازی آنهاست که در این راستا چند فعالیت عمده در محوریت توسعه کسب و کارهای خرد اشتغال های کوچک صورت می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: درکنار اشتغال و کارآفرینی، تامین مسکن نیازمندان از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

موصلی در پایان افزود: احداث 130واحد مسکونی درسال جاری درسطح استان خوزستان با همکاری سپاه خوزستان ، بنیاد مسکن و خیرین مسکن ساز در حال انجام است و در نیمه دوم سال این واحدها به بهره برداری می رسند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار