تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۹۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه علوم پزشکی اهواز نمی تواند به طور مستقیم با مراکز غیر مجاز برخورد کند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در واکنش به انتشار یک خبر در فضای مجازی در خصوص عدم نظارت کافی این دانشگاه بر مراکز کاشت مو گفت: این معاونت برای ورود به مراکز غیر رسمی کاشت مو نیاز به هماهنگی با برخی دستگاهها دارد و نمی تواند به صورت مستقیم ورود کند.
  ایرج نظری اظهار کرد: در حال حاضر به صورت غیر رسمی و غیر علنی در زیر زمین ها و در برخی مراکز، کار کاشت مو بدون مجوز به وسیله افراد غیر متخصص انجام می شود که معاونت درمان دانشگاه از مدتها قبل این فضاها را رصد و پیگیری کرده و برخوردهای لازم را صورت داده است.
وی افزود: از آنجایی که بسیاری از این مراکز مجوز رسمی ندارند و تحت نظارت معاونت درمان نیستند برای ورود به این مراکز باید با واحدهای مختلف دیگر مانند معاونت دادستانی، معاونت بهداشتی و دایره اماکن نیروی انتظامی هماهنگی شود.
نظری ادامه داد: ما به عنوان معاونت درمان می توانیم در مراکزی که تابلو و مجوز دارند ورود کنیم اما در مراکز غیر رسمی مانند آرایشگاه ها به صورت مستقیم نمی توانیم ورود کنیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: کمیته ای از معاونت بهداشتی، دادگستری و معاونت درمان تشکیل شده که برای دریافت مجوز ورود اقدام می کنیم که با پیگیری های لازم چندین مرکز غیر قانونی غیر مجوز دار را تعطیل کرده ایم.
نظری گفت: متخلفان در امور پزشکی شامل افراد با مدرک پزشکی و با پروانه کار و گروه ، افراد با تحصیلات اما بدون مجوز رسمی و افراد بدون مجوز و مدرک هستند که در امور پزشکی تخلف می کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: بهتر است فضاهای مجازی به جای انتشار این گونه مطالب و ایجاد ابهام در ذهن مردم، مساله را از معاونت دانشگاه جویا شده و اطلاع رسانی صحیح کنند.
وی افزود: همچنین در زمینه کمک به اوضاع، تبلیغات صحیح داشته باشند تا مردم آگاه شده و به مراکز بدون مجوز مراجعه نکنند.
نظری گفت: از رسانه ها انتظار داریم در افزایش آگاهی مردم و آموزش و اطلاع رسانی به دور از هر گونه مسائل شخصی به حل معضلات کمک کنند و ما نیز به عنوان بازوی اجرایی و نظارتی عمل می کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار