تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۹۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت کشت وصنعت کارون خبرداد:
پیش بینی تولید ۱۳۵ هزار تن شکر برای امسال
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر با اشاره به تعیین یک استراتژی ۵ ساله برای رسیدن به اهداف مورد نظر شرکت گفت: بر اساس این استراتژی پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۹۶- ۹۵ بتوانیم بین ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تن شکر تولید کنیم.
عبدالمجید میرزاپور  در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: کشت و صنعت کارون شوشتر به عنوان تولید کننده و بازوان اقتصادی دولت محسوب می‌شود و بر این اساس باید در چارچوبی مشخص حرکت کند.

وی با بیان اینکه با داشتن استراتژی مشخص می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت تصریح کرد: ما در شرکت کشت و صنعت کارون به‌خاطر حفظ اقتصاد کشور یک استراتژی ۵ ساله پیش‌بینی کردیم که شرکت در سال ۹۸-۹۷ به ظرفیت اسمی به علاوه ۲۰ درصد دست یابد.  

مدیر عامل کشت و صنعت کارون شوشتر ادامه داد: در واقع همکاران ما باید به این باور برسند که واحد کارون یک واحد اقتصادی پویا و به سمت جلو می‌تواند باشد، به‌خاطر همین استراتژی ظرفیت اسمی به علاوه ۲۰ درصد را تعریف کردیم که احدی زیر ظرفیت اسمی فکر نکند.  

وی افزود: اگر نتوانستیم به ظرفیت اسمی به علاوه ۲۰ درصد برسیم قطعاً باید به ظرفیت اسمی دست یابیم، بر اساس این استراتژی پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۹۶-۹۵ بتوانیم بین ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تن شکر تولید کنیم./شوشتر نامه

میرزاپور با اشاره به این که امسال نسبت به کل ادوات گذشته می‌توانیم بالاترین راندمان استحصال شکر را داشته باشیم، یاد آور شد: امسال به دلیل شرایط جوی و برخی مشکلات فنی که سال گذشته حاکم شد ۶۰ روز بهره‌برداری به عقب افتاد و نسبت به سال گذشته ۵۷ روز با تأخیر انجام شد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: شرکت کشت و صنعت کارون یک مجموعه اقتصادی است که می‌تواند شعاع خیلی وسیع‌تر از شرایط فعلی را تحت پوشش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار دهد به شرط این که در مسیر و اهداف بلند مدت خود قرار گیرد.

گفتنی است با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده، امسال برداشت در برخی از مزارع را به صورت برداشت سبز انجام می‌دهد، که این طرح می‌تواند در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی مؤثر باشد.

:
:
:
آخرین اخبار