تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائرسرای مردم اهواز در کربلا کلنگ‌زنی می‌شود
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با بیان اینکه زائرسرای اهوازی‌ها در کربلا روبروی صحن عقیله بنی‌هاشم(س) و باب‌الشهدا ساخته می‌شود؛ گفت: نقشه زائرسرا طراحی شده و کلنگ‌زنی آن در روزهای آینده انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام سید محمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در خصوص ساخت زائرسرای اهوازی‌ها در کربلا گفت: زمین ساخت زائرسرا معین شده است. این زمین روبروی صحن عقیله بنی‌هاشم(س) و باب‌الشهدا قرار دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده این زمین جهت ساخت زائرسرا کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: نقشه زائرسرا طراحی شده و قبوض جمع‌آوری نذورات مردم جهت ساخت آن نیز به چاپ رسیده است.

موسوی خاطرنشان کرد: تاکنون دو جلسه به ریاست آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان در این زمینه تشکیل شد و علاوه برآن ۲ شهریورماه نشستی با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در مرکز برگزار و برای ساخت تدریجی این زائرسرا برنامه‌ریزی شد.

یادآور می‌شود؛ تولیت حرم حضرت سیدالشهدا(ع) با پیگری‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع جهت ساخت زائر سرا در اختیار مردم استان قرار داد. این زائر سرا با پشتیبانی آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و کمک خیرین ساخته خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار