تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۷۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته دولت ؛
جای خالی باغملک در لیست پروژه های شاخص آماده افتتاح در خوزستان+سند
در لیست برنامه زمانبندی پروژه های شاخص استان خوزستان که از سوی استانداری نشر داده شد جای خالی بعضی شهرها به خصوص شهر محروم باغملک به چشم می خورد .
جای خالی باغملک در لیست پروژه های شاخص آماده افتتاح در خوزستان+سند

به گزارش باغملک نیوز: هفته دولت که فرا می‌رسد دولت‌ها هم گزارش عملکرد یک‌ساله می‌دهند و هم افتتاح برخی پروژه‌های سنگین و مهم را در دستور کار می‌گذارند.

پروژه هایی که می تواند محرومیت را چهره از شهرها بردارد و رنگ دیگری به زندگی مردم دهد و در راستای اشتغالزایی و افزایش رفاه برای مردم آن منطقه باشد.

هفته دولت در سال ۹۵، در حالی فرا رسید که در دوران پسا برجام به سر می‌بریم، دورانی که رئیس دولت به مردم وعده داده بود که با حل شدن و به توافق رسیدن با طرفین مذاکره ، بخش زیادی از مشکلات کشور حل خواهد شد .

حیایی اهوازی فرماندار باغملک در نخستین روز از هفته دولت گفت : در هفته دولت  76 پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در حوزه شهری و روستایی در شهرستان باغملک به بهره برداری می رسد یا کلنگ زنی می شود که بیشتر در حوزه زیرساختی و  در روستاها است.

این در حالی ست که در لیست برنامه زمانبندی پروژه های شاخص استان خوزستان که از سوی استانداری نشر داده شد جای خالی بعضی شهرها به خصوص شهر محروم باغملک به چشم می خورد ، در انتهای خبر این لیست را خواهید دید .

شهری که بیش از یک دهه از کلنگ زنی پروژه های بزرگ و مهم آن مانند بیمارستان و مسکن مهر و… می گذرد و مردم سالها  را بدون پیشرفتی در شهر می گذرانند و نه تنها چرخ  زندگی مردم نمی چرخد بلکه با تدبیرهای روزانه دولت  این چرخ پنچر هم شده است.

ظهر امروز نماینده مردم ایذه و باغملک در شبکه اجتماعی در گفتگو با مردم گفت: در هفته دولت  در ایذه و باغملک هیچ پروژه قابل ذکری نیست که افتتاح شود فقط در حد غسالخانه که آن هم مردم ساخته اند بعضی دوستان از چه دفاع می کنند همه دولت ها باید خجالت بکشند که هیچ کاری برای این دو شهرستان نکرده اند.

وی با بیان اینکه  نماینده و دولت ها باید نوکر مردم باشند نه اینکه مردم دولت ها را بی جهت بپرستند  گفت : اگر کرمانی ها و اصفهانی ها دولت را بپرستند حق دارند چون بودجه امسال آنها نسبت به پارسال ٣٠٠ درصد افزایش پیدا کرد ، اما بودجه خوزستان نسبت به پارسال ٢٠ درصد کاهش پیدا کرده است.

 خادمی بیان داشت : وقتی دولت را بجای اینکه خدمتگذارمان باشد می پرستیم انتظار دارید به منطقه ما محل بگذارد؟  دولت هم می گوید اینها که از حق و حقوق شان خبر ندارند پس بهتر است بودجه شان را  به کسانی که منتقد ما  هستند بدهیم.

وی در پاین افزود: ما  ٣٠ سال تشکر کردیم نتیجه اش را دیدیم که هیچ دولتی برا ما کاری نکرده است ، هیچ وقت مردم را و همشهریان مان را به دولت هایی که نگاهی به منطقه ندارند نفروشید اینقدر که مردم ما از دولت ها تعریف و تمجید  می کنند مردم تبریز و تهران و مشهد و اصفهان با این همه خدماتی که از دولت ها می گیرند تعریف  نمی کنند.

هفته دولت تمام خواهد شد و تاریخ که نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد که عملکرد دولت‌ها در پیشرفت و آبادانی چگونه بوده است.

 

پ1

 

پ2

 

پ3

 

پ4.jpg

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر چراغی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
کاش خسته نشوی در این راه سخت و کاش همراهانی از جنس شجاعت و غیرت یاری گرت شوند تا تنها نباشی.
خوزستان نیاز به مسئولینی شجاع دارد که مشکلات و ضعف ها را فریاد بزنند نه اینکه برای خرسندی مسئولین بالا دست خود، از بیان آنها دست بردارند.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
مشکل باغملک مدیریتی است.
:
:
:
آخرین اخبار