تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جودوکار کم‌بینای خوزستانی: محکوم به کسب طلای پارالمپیک هستم
ملی‌پوش خوزستانی جودو کم‌بینایان و نابینایان با بیان این که به مدال طلای پارالمپیک فکر می‌کنم، گفت: شرایط زندگی شخصی‌ام باعث شده که محکوم به کسب مدال طلا باشم.
سیدامید جعفری اظهار کرد: نسبت به پارالمپیک قبلی، اردوهای‌مان را دیرتر شروع کردیم و تقریبا شش هفت ماه است که در اردو هستیم. با کنار رفتن کادر قبلی نیز، آقای یوسف‌زاده، سرمربی تیم‌ملی شد که مربی بسیار عالی می‌باشد.

 وی افزود: ‌ما از نظر جسمی مشکلی نداشتیم ولی از نظر ذهنی خسته بودیم که خدا را شکر با آمدن آقای یوسف زاده، تیم متحول شد. همچنین فضای اردوهای‌مان یکنواخت و تکراری شده بود که با تغییر محل اردوهای مان، از این نظر هم شرایط بهتری پیدا کردیم. در کل اکنون تیم از نظر روحی - روانی متحول شده است.

این ملی‌پوش خوزستانی بیان کرد: ‌آقای یوسف زاده مربی آقای میراسماعیلی هم بوده است و می توان گفت دوران طلایی جودو ایران، دست او بوده است. او با آمدنش، کادر خوبی را جمع کرده است و اکنون شرایط خیلی خوب است.

 وی در ادامه در ارزیابی از حریفانش، عنوان کرد:‌ در اردویی که در آذربایجان داشتیم، برخی حریفان‌مان هم حضور داشتند و توانستیم نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کنیم.

جعفری گفت:‌ من در وزن 81- کیلوگرم رقابت خواهم کرد و یک حریف جدید از کره دارم که ورزشکار خیلی خوبی می‌باشد و در گذشته جزو المپیکی‌ها و تیم‌ملی جوانان کره بوده است. او جودوکار شش دانگی است و من بیشتر روی این حریفم تمرکز دارم.

 وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به کسب مدال امیدوار هستید؟ عنوان کرد: زمانی که با آسیب دیدگی در مسابقات جهانی حضور پیدا کردم و به خوبی هم آماده نشده بودم، حریفانم خیلی نتوانستند من را اذیت کنند ولی با آمدن آقای یوسف زاده و تغییر شرایط، به رسیدن به فینال پارالمپیک بسیار امیدوار هستم.

 این ملی‌پوش خوزستانی خاطرنشان‌کرد: ‌به قول آقای یوسف‌زاده ما باید بردن را بلد باشیم و من هم تمام تلاشم را می کنم تا حریفانم را پشت سر بگذارم. من به مدال طلای پارالمپیک فکر می کنم، چرا که شرایط زندگی، شخصی و خصوصی‌ام ایجاب می کند که محکوم به کسب مدال طلا باشم و من خودم را محکوم به گرفتن این مدال می دانم. سرمربی تیم‌ملی هم به من می گوید باید به گونه ای مسابقه بدهی که فکر کنی فردایی وجود ندارد.

 وی گفت:‌ اکنون شرایط تیم‌ملی خیلی ایده‌آل و همه چیز برای کسب مدال فراهم است. جا دارد از رییس فدراسیون که خیلی با ما همکاری داشت و با تغییر کادر فنی، باعث شد شرایط برای موفقیت تیم فراهم شود، قدردانی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار