تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش اندیمشک:
مدارس اندیمشک 6 میلیارد ریال بدهی آب و برق دارند
مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: مدارس این شهر بیش از 6 میلیارد ریال بدهی معوق آب و برق دارند.
  محمد قلاوند در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: در حال حاضر رتبه آموزشی این شهر در رشته‌های مختلف تحصیلی در بین سایر مناطق آموزشی استان با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود مناسب نیست.

وی افزود: ما در رشته ریاضی فیزیک در بین 36 منطقه آموزشی رتبه 32 هستیم و رتبه این شهر در قبولی کنکور نیز در بین 36 منطقه آموزشی استان رتبه 34 است.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک اضافه کرد: متاسفانه در چند سال اخیر آن‌چنان که باید به مسائل آموزشی و کیفی آموزش و پروش در شهرستان توجه نشده است.

قلاوند یادآور شد: پارک و مجمتع تفریحی قلعه مختار (شهدای دانش‌آموز) که نماد توانمندی فرزندان این شهرستان است به علت بی‌توجهی و عدم رسیدگی به ویرانه‌ای تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به سبب عدم وجود اراده کافی در چند سال اخیر برای تکمیل فضاهای ورزشی پروژه استخر دانش‌آموزی این شهرستان بعد از چند سال نیمه کاره رها شده است.

وی با بیان اینکه توانایی و توانمندی معلمان این شهرستان خیلی بیشتر از این است، تصریح کرد:  امروز تهذیب، تحصیل و ورزش که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است سرلوحه کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.

این مسؤول در ادامه گفت: توجه کمی و کیفی به آموزش پیش دبستانی، انسداد مبادی بی‌سوادی، توجه به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و نهادینه کردن مهارت‌های زندگی در بین دانش‌آموزان، توسعه تربیت بدنی و سلامت و ارتقای جایگاه شهر در کنکور و امتحانات نهایی از اولویت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری است.

وی در پایان با بیان خواستار همیاری همه دستگاه‌های شهرستان در اجرای پروژه مهر شد و گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان در درون آموزش و پرورش نهفته است و به همین دلیل نیاز است که همه مسؤولان توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار