تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
رفع نقاط سانحه خيز استان 560 ميليارد اعتبار نياز دارد
استاندار خوزستان گفت: رفع تمام نقاط سانحه خیز در استان به حدود 560 میلیارد تومان اعتبار نياز دارد
استاندار خوزستان گفت: رفع تمام نقاط سانحه خیز در استان به حدود 560 میلیارد تومان اعتبار نياز دارد.

غلامرضا شریعتی در جلسه کمیسیون ایمنی راه که روز گذشته، 6 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما با شناسایی نقاط حادثه خیر و اولویت بندی آنها در مرحله اول، کار خود را با رفع نقاط سانحه خیزی که به اعتبار حدود 13 میلیارد تومان احتیاج دارند شروع کردیم.

وي افزود: در گام های بعد بر اساس اولويت بندی ها اقداماتی را در راستای نقاط سانحه خیز دیگر انجام خواهيم داد.

شريعتي با تأکید بر استیفای حق و حقوق مردم شهرستان های بندرامام و ماهشهر در خصوص پروژه احداث پل از بندرامام به ماهشهر، تصريح كرد: راه اندازی این پل جهت جلوگیری کاهش بار ترافیک شدید، کاهش تصادفات و رفع نارضایتی عمومی، یک نیاز محسوب می شود.

وي عنوان كرد: احداث روگذر غیرهمسطح از بندرامام به ماهشهر جزو حقوق مردم این دو شهر است و نباید يك قدم از حق مردم عقب نشینی کنیم بلکه باید حق و حقوق مردم را از طریق رایزنی یا طی مراحل قانونی استیفا کرد.

شريعتي با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در گذشته در خصوص کاهش بار ترافیکی ورودی شهر بندرامام خاطرنشان کرد: این تصمیمات اجرايي نشده است اما تلاش داریم تا از حضور وزیر راه و شهرسازی در هفته جاری به منظور تأکید بر اجرای پروژه احداث پل از بندر امام به ماهشهر استفاده کنیم.

وي اظهار کرد: راه اندازی روگذر از بندر امام به ماهشهر به علت کاهش بار ترافیکی شدیدی که ناشی از تردد کامیون ها و ماشین های سنگین در ورودی بندر امام است و نارضایتی عمومی ایجاد کرده، یک نیاز محسوب می شود. راه اندازی این پل بعضا باعث کاهش تصادفات و سوانح در این مسیر خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین از پیگیری خرید 50 تا 60 دستگاه ماشین برای نیروی انتظامی خوزستان خبر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار