تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون كل وزارت بهداشت؛
مرکز سلامت جامع شماره 12 شرق اهواز افتتاح شد
خوزنیوز: مراسم افتتاحیه مرکز سلامت جامع شماره 12 شرق اهواز واقع در کوی زرگان روز شنبه با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعي از اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه و مردم منطقه برگزار شد.

مرکز سلامت جامع شماره 12 شرق اهواز افتتاح شد 

به گزارش خوزنیوز؛ دكتر ايرج حریرچی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در مجموع در کل کشور یک هزار و 955 پایگاه سلامت در شهر و حاشیه شهر افتتاح شده است، گفت: بدین ترتیب چیزی حدود 10 میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت حاشیه نشین شهرها که خدمات بهداشتی و درمانی دریافت نمی کردند، تحت پوشش قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به اینکه شهر اهواز به دلیل مشکلات اجتماعی- اقتصادی و سایر مشکلاتی که در سالیان پیش با آن مواجهه بوده است، دارای جمعیت حاشیه نشین بسیار زیادی است، تصریح کرد: در حال حاضر 70 مرکز جامع سلامت و 121 پایگاه بهداشتی در استان خوزستان ايجاد شده است.
 
معاون کل وزارت بهداشت اذعان داشت: استان خوزستان علیرغم مشکلات موجود گام های خوبی در راستای ارائه خدمات و بهداشتی درمانی برداشته است که می توان با الگوبرداری در این زمینه، عوامل ترقی استانهای مجاور را نیز فراهم کرد.

 حریرچی در پایان بیان کرد: امیدواریم در سال جاری با راه اندازی مراکز و پایگاه های سلامت، تجدید بنای سایر واحد های بهداشتی، افزودن خدمات و همچنین نیروی انسانی، خدمات مناسب سلامت مطابق با استطاعت افراد، که در حال حاضر در شهر اهواز برای یک میلیون  و 215 هزار نفر جمعیت سرشماری شده ارائه می شود، به 70 درصد ارتقاء پیدا کند و همچنین شاهد ارتقاء این رقم در سال های آتی باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار