تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پنجمین روز از هفته دولت؛
۱۰ تاکسی پلاک اروند در آبادان رونمایی شد
در پنجمین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی، کار رونمایی از ۱۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند در آبادان انجام شد
در پنجمین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی، کار رونمایی از ۱۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند در آبادان انجام شد.

سرپرست شهرداری آبادان عصر روز شنبه در این آئین که در محل نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در جاده آبادان اهواز انجام شد، با اشاره به توافق صورت گرفته با منطقه آزاد اروند برای تزریق ۲۰۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند تا پایان سال جاری به ناوگان حمل و نقل شهری آبادان، اظهار کرد: این اقدام به همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی به انجام رسید.

حسین زال بهبهانی افزود: در این راستا سازمان منطقه آزاد اروند اعتباراتی را در قالب تسهیلات بانکی به ازای هر تاکسی دار ۳۰ میلیون تومان با سود چهار درصد در اختیار آنان قرار داد و مابه تفاوت قیمت خرید خودرو پلاک اروند نیز توسط راننده تاکسی پرداخت شد.

 اجرای طرح تعویض تاکسی های فرسوده

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح معوق مانده هفت ساله معروف به طرح تعویض ۹۰ هزار تاکسی فرسوده در سطح کشور گفت: به همت دولت تدبیر و امید و با پیگیریهای به عمل آمده از طریق وزارت کشور پس از هفت سال کلید نوسازی تاکسی های فرسوده در آبادان زده شد.

بهبهانی افزود: در طرح تعویض تاکسی های فرسوده پیکان (۸۴ به پائین) به پژو ۴۰۵ تبدیل می شوند.

سرپرست شهرداری آبادان عنوان کرد: برای سهولت در انجام این کار از طریق دولت یک وام ۲۰ میلیون تومان در اختیار مالکان تاکسی ها گذاشته شد ضمن آنکه تاکسی های مذکور نیز از صاحبان آن به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری و سهم آورده دارندگان تاکسی های فرسوده نیز پنج میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر ۲۲۷ تاکسی فرسوده در سطح آبادان وجود دارد که در قالب فازبندی تعویض می شوند.

به گفته سرپرست شهرداری آبادان، در زمان حاضر هزار و ۴۵۰ دستگاه تاکسی کار جابه جایی مسافران را در سطح شهر به انجام می رسانند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار