تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مواداولیه گروه ملی صنعتی فولاد ایران تهیه شده است
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با رایزنی انجام گرفته، مواد اولیه لازم برای گروه ملی صنعتی فولاد ایران تهیه شده تا این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه دهد
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با رایزنی انجام گرفته، مواد اولیه لازم برای گروه ملی صنعتی فولاد ایران تهیه شده تا این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

سید نور محمد پور شنبه در نشست شورای مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سرسرای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان بیان کرد: با این کار این شرکت با ظرفیتی از تولید کار می کند که حقوق کارکنان خود را تامین، و دوباره به حالت قبلی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه مشکل شرکت های مشابه نیز به همین روش حل خواهد شد، گفت: در حال پیگیری مسایل واحدهای تولیدی و اقتصادی مشکل دار خوزستان هستیم تا این واحدها به تعطیلی کشیده نشوند.

محمد پور عنوان کرد: شرکت های موجود در خوزستان، ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید و صادرات دارند اما متاسفانه مشکلات مدیریتی در برخی واحدهای تولیدی این شرکت ها را دچار چالش کرده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: از طریق استانداری و وزارت خانه های مربوطه به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار هستیم و به دنبال مدیریت مناسب و کارآمد برای بهبود وضعیت این واحدها هستیم.

وی گفت: بیشتر شرکت ها و واحدهای تولیدی در خوزستان در سه بخش مالی، مدیریتی و مالکیتی دچار مشکل هستند.

کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال 89 با تولید یک میلیون و 360 هزار تن محصول نهایی و 300 هزار تن فولاد خام (به ترتیب 12 و 13 درصد رشد ) بالاترین رکورد تولید را در کشور کسب کرد.

در این کارخانه چهار هزار کارگر کار می کنند که این کارخانه در چند ماه اخیر با مشکلاتی روبه رو شده که قادر به پرداخت حقوق و مزایای کارگران نیست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار