تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۹۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان خبر داد:
هوشمندسازی 1200 کلاس درس خوزستان در سال جاری
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از هوشمندسازی نزدیک به یک هزار و 200 کلاس درس در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به 10 هزار کلاس درس در استان هوشمندسازی شده‌اند
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از هوشمندسازی نزدیک به یک هزار و 200 کلاس درس در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به 10 هزار کلاس درس در استان هوشمندسازی شده‌اند.

محمد تقی‌زاده اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش‌وپرورش است چراکه باید سطح آموزش‌ها در استان به شاخص‌های ملی برسد؛ در این راستا سالانه معمولاً نزدیک به یک‌هزار کلاس درس هوشمندسازی می‌شوند.

وی با اشاره به وجود قریب به 40 هزار کلاس درس در مدارس خوزستان، گفت: با این حال هنوز فاصله زیادی وجود دارد تا تمام مدارس و کلاس‌ها در سطح استان هوشمندسازی شوند اما تا آنجا که منابع مالی و اعتباری وجود داشته باشد، در این زمینه تلاش می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: در سال جاری، نزدیک به یک هزار و 200 کلاس هوشمندسازی شده‌اند که این هزینه‌کرد بر اساس آمار دانش‌آموزی در مناطق استان توزیع می‌شود؛ در حال حاضر در مجموع نزدیک به 10 هزار کلاس در استان با استانداردهای لازم هوشمندسازی شده‌اند که این تعداد شامل مدارس عشایری نیز می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: برای هوشمندسازی هر کلاس درس، نزدیک به سه میلیون تومان اعتبار برای خرید تحهیزات نیاز است؛ بنابراین در مجموع اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان صرف هوشمندسازی مدارس شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار