تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۹۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
6 بازیکن اصلی تیم در تمرینات شرکت نمی‌کنند/ تا آخر هفته پول ندهند مجبوریم خودم و اعضای کادرفنی تمرین کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر 6 بازیکن اصلی ما دیگر در تمرینات ما حضور پیدا نمی‌کنند.
سید سیروس پورموسوی درباره مشکلات عدیده مالی باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: متأسفانه شاهد یک سری مشکلات هستیم. گروه ملی صنعتی فولاد ایران در 5 سال گذشته حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی را به‌روز پرداخت می‌کرد اما امسال آنها یا مشکلات شدید مالی مواجه شدند که همین موضوع روی باشگاه استقلال خوزستان به شدت تأثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: هیچ‌کس به یک مجموعه دولتی کمک نمی‌کند. هر چند مسئولان استانی و بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول مساعدت داده‌اند. به هر حال اگر مشکلات شرکت ملی حل شود طبیعتاً مشکلات ما هم حل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مصاحبه برخی از بازیکنان این تیم مانند مهدی مومنی و رحیم مهدی زهیوی مبنی بر عدم شرکت در تمرینات در صورت پرداخت نشدن مطالبات، گفت: من به اسامی کاری ندارم اما برخی بازیکنان ما قبل از شروع فصل پیشنهادات خیلی خوبی داشتند. آنها به خاطر درخواست مردم و مسئولان استانی ماندند و با رقم‌های پایین قرارداد خود را با استقلال خوزستان تمدید کردند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: من بر اساس آنچه که مسئولان باشگاه گفتند به بازیکنان قول داده‌ام مطالباتشان به زودی پرداخت و تا پایان هفته مشکلات تا حدودی حل می‌شود و آخرین بلیتم را به این شکل خرج کرده‌ام. نمی‌دانم اگر وعده مدیران باشگاه محقق نشود هفته آینده چه خواهد شد. در حال حاضر 6 بازیکن اصلی ما دیگر در تمرینات ما حضور پیدا نمی‌کنند و اگر مشکلات تا پایان هفته حل نشود به احتمال فراوان خیلی از بازیکنان دیگر هم قهر خواهند کرد و به تمرین نمی‌آیند. در این صورت خودم به اتفاق دستیارانم مجبور می‌شویم تمرین کنیم!

وی در پایان گفت: درخواست من از مسئولان استان خوزستان این است که با توجه به اینکه استقلال خوزستان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، نگاه ملی به این تیم داشته باشند./میزان
:
:
:
آخرین اخبار