تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری دزفول هزینه نصب فرستنده دیجیتال را تقبل کرد
شهردار دزفول با اشاره به پیگیری انجام شده برای نصب فرستنده دیجیتال در این شهر گفت:با موافقت شورای اسلامی این شهر و تقبل هزینه آن از سوی شهرداری کار نصب فرستنده دیجیتال دزفول بزودی آغاز می شود. دزفول دومین شهر پر جمعیت خوزستان همچنان از فرستنده دیجیتال محروم است.
 شهردار دزفول با اشاره به پیگیری انجام شده برای نصب فرستنده دیجیتال در این شهر گفت:با موافقت شورای اسلامی این شهر و تقبل هزینه آن از سوی شهرداری کار نصب فرستنده دیجیتال دزفول بزودی آغاز می شود.

دزفول دومین شهر پر جمعیت خوزستان همچنان از فرستنده دیجیتال محروم است.
نبود فرستنده دیجیتال در دزفول موجب شده تا جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان برای استفاده از شبکه های صدا و سیما با مشکل مواجه شوند.

محمدرضا کرمی نژاد روز شنبه در هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول در دفتر امام جمعه این شهر افزود: از آنجا که یکی از مطالبات مردم دزفول راه اندازی فرستنده دیجیتال می باشد لذا این موضوع از سوی شورای اسلامی این شهر در دست پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار کرد:در نشستی که با حضور معاون فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان انجام شد کار نصب و راه اندازی فرستنده دیجیتال دزفول با تقبل هزینه آن از سوی شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

کرمی نژاد هزینه نصب و راه اندازی این فرستنده را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توافق صورت گرفته این فرستنده که قادر به پوشش شهرهای همجوار نیز می باشد در نیمه دوم امسال نصب و راه اندازی می شود.

شهردار دزفول همچنین از آماده سازی نماد ( المان ) میدان امام (ره) در مرکز شهر دزفول خبر داد و گفت: این نماد آماده نصب می باشد.

کرمی نژاد در خصوص طرح های هفته دولت این شهرداری گفت: ۱۷ طرح عمرانی و خدمات شهری از جمله نوسازی میدان شیخ انصاری پس از ۵۰ سال و پل شناور دزفول آخرین مراحل آماده سازی را طی می کنند که تا قبل از مهرماه افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی در خاتمه در خصوص ساماندهی یادمان شهدای گمنام دزفول نیز گفت: شهرداری دزفول آماده همکاری برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام می باشد.

شهر دزفول بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دزفول پس از اهواز دومین شهرستان پر جمعیت استان خوستان است./دز نیوز

:
:
:
آخرین اخبار