تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد:
لزوم تحول و ارتقای داروخانه هلال احمر خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در شرایطی که پیش رو داریم داروخانه باید متحول شود و از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند
خوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در شرایطی که پیش رو داریم داروخانه باید متحول شود و از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی خدادادی روز شنبه به مناسبت روز داروساز در جمع داروسازان و کارکنان داروخانه هلال احمر خوزستان اظهار کرد: شرایطی که استان به لحاظ جغرافیایی و آب هوایی دارد با شرایط استان های دیگر فرق دارد و سخت تر است.

وی افزود: باید قدردان زحمات کسانی باشیم که با درک و تحمل این شرایط سخت زحمت می کشند و امیدواریم بتوانیم با بهینه کردن شرایط و بهبود فضای کاری موجب رضایتمندی بیشتر پرسنل باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: تلاش می کنیم از نظر کمی و هم کیفی  شرایط را به سویی ببریم تا در وهله اول باعث رضایت مراجعه کننده و بعد رضایت پرسنل شود چون رضایت این دو قشر لازم و ملزوم یکدیگر است.

لزوم تحول و ارتقای کمی و کیفی داروخانه هلال احمر خوزستان

خدادادی ادامه داد: امیدواریم با ارتقای جایگاه بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که داروخانه هلال احمر با توجه به شرایط ویژه استان بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان در استان باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به ویژگی هایی که هلال احمر دارد، می توان خدمات فراوانی را ارائه داد و در شرایطی که پیش رو داریم قطعا داروخانه باید متحول شود و از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: به مشکلات و کمبودهایی که در داروخانه وجود دارد واقفیم و مصمم هستیم که شرایط داروخانه هلال احمر استان را بهتر کنیم و با ایجاد شبکه هایی در سطح خوزستان در راستای اهداف جمعیت بتوانیم نیازهای مردم را از طریق داروخانه مرکزی برطرف کنیم.

در این بازدید صمیمانه از کارکنان و داروسازان داروخانه جمعیت هلال احمر خوزستان به مناسبت روز داروساز تجلیل شد.
:
:
:
آخرین اخبار