تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۹۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 5 تیم از خوزستان در لیگ کشتی فرنگی کشور
پنج تیم از خوزستان در مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی کشور شرکت می کنند
پنج تیم از خوزستان در مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی کشور شرکت می کنند.

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان اظهارکرد: مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی کشور از چهارشنبه این هفته به مدت دو روز در خرم آباد برگزار می‌شود. این لیگ قرار است طی دو مرحله به انجام برسد.

وی ادامه داد: از خوزستان نیز تیم‌های دانشگاه پیام‌نور خوزستان، سینا صنعت ایذه، آنزان ایذه، شهدای چهارم آذر اندیمشک و شهید یگانه اندیمشک در این لیگ شرکت می‌کنند.

دبیر هیات کشتی خوزستان در خصوص استقبال تیم‌های استان برای حضور در لیگ کشتی فرنگی، عنوان کرد: فدراسیون ورودی مسابقات را حذف کرد و همین دلیلی است که شاهد استقبال تیم‌های بیشتری از استان در لیگ برتر کشتی فرنگی باشیم.

وی در خصوص ترکیب تیم‌های خوزستانی در این لیگ نیز گفت: ‌تمام تیم‌های استان به جز سینا صنعت ایذه با ترکیب جوان و بومی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. این مسابقات میدان خوبی برای کشتی‌گیران جوان خوزستانی است.

کجباف بیان کرد: ‌تیم سینا صنعت ایذه با ترکیبی از بازیکنان بومی، ‌غیربومی و خارجی در این لیگ شرکت می‌کند. این تیم دو بازیکن خوب نیز از کشور ارمنستان جذب کرده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ امسال تیم بیمه راضی بیشتر بازیکن‌های خوب و عنوان‌دار خوزستانی را همچون سامان عبدولی، ‌عبدالمحمد پاپی، مهدی زیدوند، ‌امین سوری، سید مصطفی صالحی، ‌امیر قاسمی‌منجزی، علی شریفی و عظیم و رسول گرمسیری جذب کرده و با آن‌ها قرارداد بسته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار