تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۹۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه باغملک:
اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای باغملک
فرمانده سپاه باغملک از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان خبر داد
فرمانده سپاه باغملک از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

علی طاهری، فرمانده سپاه ناحیه باغملک به همراه ناظر پروژه‌های بسیج سازندگی از روند احداث منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای چایشیدان و چشمه گرگی که توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید فرمانده سپاه باغملک اظهار داشت: طرح‌های محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی باغملک با هدف ارائه خدمات به اقشار محروم روستایی اجرا می‌شود.

علی طاهری با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی که در مناطق محروم شهرستان باغملک صورت می‌گیرد، بیان کرد: اقدامات سازندگی سپاه در سه بخش عمرانی، کشاورزی و غیرعمرانی بوده که با هدف رشد اقتصادی مردم محروم اجرا می‌شود، همچنین پیوند نظام با مردم، اثبات کارآمدی و محبوبیت نظام و انقلاب اسلامی، ایجاد امید و نشاط، آبادانی و ترمیم خرابی‌ها و حفظ شور و شعف در بین مردم مناطق محروم از دیگر اهداف اجرایی این فعالیت‌ها است.

وی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان نظام اسلامی باشیم که در سایه آن فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه باغملک بسیج سازندگی را به عنوان یکی از بازوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و افزود: باهمکاری و معرفی افراد فاقد خانه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک تعداد 24 پروژه ساخت منزل مدجویان آغاز شد.

طاهری اضافه کرد: این پروژه‌ها در روستاهای چاشیدان، چشمه گرگی، کلگه، سرآسیاب، تیغن و چند جای دیگر در حال انجام است که هزینه ساخت هر خانه 20 میلیون تومان برآورد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار