تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیأت ورزش بیماران خاص خوزستان خبر داد:
افتتاح هیأت ورزش بیماران خاص ماهشهر
رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند عضو استان خاص گفت: هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند عضو استان خوزستان از میان 31 استان کشور جایگاه نخست را کسب کرد
رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند عضو استان خاص گفت: هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند عضو استان خوزستان از میان 31 استان کشور جایگاه نخست را کسب کرد.

کیامرث حاجی‌زاده امروز اظهار کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید و دعوت از فاطمه هاشمی دوباره فعالیت‌های ورزش بیماران خاص و پیوند عضو رونق خاصی گرفت.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته با تلاش‌های انجام شده تعداد این هیأت‌های ورزشی رو به افزایش پیدا کرد که در هفته دولت موفق به افتتاح سه هیأت دیگر در استان بودیم و امروز پانزدهمین پروژه نیز در شهرستان ماهشهر افتتاح شد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه در دولت قبل با اتخاذ سیاست‌های غلط دوره افول این هیأت‌های ورزشی بود، گفت: این شرایط به گونه‌ای بود که جایگاه فدراسیون پیوند اعضا ایران به دلیل سیاست غلط ادغام فدراسیون پیوند اعضا و فدراسیون ناشنوایان از رتبه پنج جهانی به رتبه 13 سقوط کرد و افول هر دو فدراسیون را در جهان باعث شد.

رئیس هیأت‌ ورزش بیماران خاص خوزستان با اشاره به موفقیت این استان در کسب جایگاه نخست در کشور گفت: با وجود نقاط قوت رقبا در کشور استان خوزستان با همت مضاعف خود موفق به کسب جایگاه نخست در این هیأت‌ها شد.

حاجی‌زاده ادامه داد: این هیأت‌ها با حمایت از بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیابت، ms و پیوند عضو در کنار شبکه بهداشت و درمان خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص استان خوزستان در پایان با اشاره به انگیزه خوب مسؤولان شهرستان و هیأت ماهشهر خاطرنشان کرد: امید می‌رود شهرستان ماهشهر با اقدامات مناسب خود و تلاش مسؤولان به یکی از قطب‌های این هیأت‌ در استان تبدیل شود و به خوبی بدرخشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار