تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی شد
طی حکمی «حجت آریایی» به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی و از زحمات «یعقوب زلقی» سرپرست سابق این اداره، تقدیر شد
طی حکمی «حجت آریایی» به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی و از زحمات «یعقوب زلقی» سرپرست سابق این اداره، تقدیر شد.

فرماندار دزفول ظهر روز یکشنبه در نشست صمیمی با سرپرستان سابق و جدید اداره میراث فرهنگی دزفول با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه گردشگری، اظهار کرد: دزفول در این زمینه گل سر سبد خوزستان و این استان نیز گل سرسبد کشوراست اما متاسفانه هیچ توجهی به آنها نمی شود و خوزستان در همه زمینه ها مظلوم واقع شده است.

حبیب الله آصفی تصریح کرد: دزفول در بسیاری از زمینه ها یک استثنا است و مناطق گرشگری شگفت انگیزی دارد؛ برای مثال می توان رودخانه دزفول را نام برد که بسیار زیبا و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دزفول یک شهر اصیل و با تمدن است بر لزوم توجه بیشتر به این شهر از سوی مسئولان استانی و کشوری تاکید کرد.

فرماندار دزفول در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های سرپرست سابق اداره میراث فرهنگی، یادآور شد: هیچگونه اختلافی با کسی ندارم و موضع سیاسی من هیچ نقشی در فعالیت های اجرایی و اهدافم ندارد. هر شخصی که عهده دار این سمت می شود باید فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی فقط برای پیشرفت و توسعه این شهر تلاش کند.

در پایان این نشست از زحمات «یعقوب زلقی» سرپرست سابق اداره میراث و فرهنگی دزفول تقدیر شد و «حجت آریایی» به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و حکم وی قرائت شد.

زلقی از اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۴ بعنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری دزفول معرفی شده بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار