تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
محرومیت‌های آموزش و پروش در دزفول رفع شود‌
باید توسعه خدمات و رفع محرومیت شهرستان در زمینه آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داده و نیازهای دزفول در این زمینه به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان رفع کنیم
امام جمعه دزفول گفت: باید توسعه خدمات و رفع محرومیت شهرستان در زمینه آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داده و نیازهای دزفول در این زمینه به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان رفع کنیم.

حجت‌الاسلام و‌المسملین سید محمد‌علی قاضی روز یکشنبه در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش دزفول اظهار داشت: توجه مناسب به آموزش و تعلیم، نیازهای جامعه را در بخش‌های مختلف شهری و اجتماعی و فردی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین دلیل باید توسعه خدمات و رفع محرومیت شهرستان در زمینه آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داده و نیازهای دزفول در این زمینه به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان رفع کنیم.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: دزفول همواره یکی از شهرهای مهم استان در زمینه آموزش و پرورش بوده به همین جهت، باید خدمات متناسب با نیازهای شهرستان در این حوزه را تقویم کنیم.

‌قاضی بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان کانون و پایگاه اصلی تربیت و تعلیم اقشار مختلف اجتماعی، محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های اسلامی و الهی است و به همین دلیل برای رشد شاخص‌ها و محورهای آن باید تلاش و کوشش کرد.

وی افزود: با رفع نیازهای مربوط به آموزش و پرورش، مسیر دشمن در تحقق نفوذ و آسیب به منطق اسلامی و ولایی ما سخت می‌شود و نیز باید به مقابله با طراحی‌های آن‌ها در این زمینه بپردازیم.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: یکی دیگر از محورها مهم تحقق رسالت تعلیم و تربیت این است که، آموزش و پرورش نباید با مسائل حاشیه‌ای مرتبط شود و به همین دلیل در انتخاب افراد به کار گرفته شده در آموزش و پرورش،  توجه به معیارهایی هم چون تقوای الهی و شایسته سالاری  لازم و ضروری است.

وی گفت:  آموزش و پرورش یکی از گسترده‌ترین دستگاه‌های فرهنگی در هر جامعه‌ای بوده و نهاد نماز جمعه در انجام وظایف و رسالتی که آموزش و پرورش بر عهده دارد، حمایت و پشتیبانی  ویژه خواهد کرد.

‌قاضی افزود: باید به توان از فرصت‌های فراهم شده در جامعه به برکت آموزش و پرورش در راستای پیشرفت امور فرهنگی، دینی، آموزشی و علمی شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه دزفول با بیان این که، مدرسه شهید زر بخش همانند حوزه علمیه سبب حیثیت و آبروی دینی شهرستان است اظهار کرد: ان‌شا‌الله با همکاری هم دیگر این مدرسه را به گونه ای اداره خواهیم کرد که در استان به‌عنوان مدرسه نمونه باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار