تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
تغییرکاربری 3هکتار از اراضی‌دزفول در دست‌پیگیری است
تغییر کاربری سه هکتار زمین کشاورزی در دزفول با رعایت ضوابط قانونی در دست پیگیری است
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول گفت:برای تغییرکاربری سه هکتار از زمین های کشاورزی دزفول تمام ضوابط قانونی رعایت شده است.

حبیب اله آصفی یکشنبه درآیین معارفه سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول زمین مورد نظر را از زمین های درجه چهار دزفول عنوان کرد و افزود:بازرسی خوزستان پس از ارزیابی نحوه تغییرکاربری زمین کشاورزی مذکور، صحت تغییر کاربری این زمین کشاورزی را تایید کرده است.

وی اظهار کرد:موضوع تغییر کاربری سه هکتار از زمین های کشاورزی دزفول به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده و پس از بازدید بازرسان ، درستی تصمیم اتخاذ شده در خصوص تغییر کاربری این زمین کشاورزی مورد تایید قرار گرفت.

معاون استاندار خوزستان تنها دلیل پیگیری فرمانداری دزفول برای تغییر کاربری سه هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان را ساخت هایپرمارکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی با 550 فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: برای ایجاد 550 فرصت شغلی در صنعت نیازمند هفت هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری است در حالی که در بخش خدمات ایجاد این تعداد فرصت اشتغال تنها با 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری محقق می شود.

آصفی گفت:فرمانداری دزفول برای ورود سرمایه گذاران در این شهرستان از تمام ظرفیت های قانونی استفاده می کند.

گفتنی است؛ اقدام برای تغییر کاربری چند هکتار زمین کشاورزی برای ساخت هایپرمارکت در دزفول در چند هفته گذشته واکنش هایی را در این شهرستان به دنبال داشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار