تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسین‌زاده خبر داد:
ایجاد20رشته‌جدیدکاردانی در دانشگاه‌علمی‌کاربردی‌خوزستان
رئیس دانشگاه جامع علمی‌‌کاربردی خوزستان از اضافه‌شدن 20 کدرشته جدید کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای در این دانشگاه خبر داد
رئیس دانشگاه جامع علمی‌‌کاربردی خوزستان از اضافه‌شدن 20 کدرشته جدید کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده با بیان این‌که در دفترچه‌ی پذیرش کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی در سال تحصیلی جدید 217 کدرشته کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای در خوزستان اعلام شده است، اظهار کرد: در رشته‌های کاردانی امسال دانشگاه 20 رشته ازجمله الکترونیک صنعتی، خدمات سلامت، دارویاری، حقوق امور ضابطین قضایی و انتظامات و حراست جدید هستند و اغلب در هر کدرشته 30 تا 35 نفر پذیرش می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی‌کاربردی از هفتم شهریورماه آغاز شده است و تا 13 شهریورماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در این دوره‌ها می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و با مطالعه دقیق دفترچه در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان در خصوص رشته‌های کارشناسی نیز گفت: ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه از 13 شهریورماه آغاز می‌شود، تغییرات کدرشته‌های کارشناسی دانشگاه تا زمان انتشار دفترچه مشخص خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار