تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«هما عابدین» جاسوس عربستان و دست راست "کلینتون" است/ تصاویر
مطبوعات آمریکا خانم عابدین را سایه کلینتون توصیف می کنند؛ زیرا به عنوان دستیار ارشد وی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اغلب مناسبت ها و رویدادها در کنار وی ظاهر می شود.
دختر ایرانی که جاسوس عربستان و دست راست
مطبوعات آمریکا خانم عابدین را سایه کلینتون توصیف می کنند؛ زیرا به عنوان دستیار ارشد وی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اغلب مناسبت ها و رویدادها در کنار وی ظاهر می شود.
 
مطبوعات آمریکا خانم عابدین را سایه کلینتون توصیف می کنند؛ زیرا به عنوان دستیار ارشد وی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اغلب مناسبت‌ها و رویدادها در کنار وی ظاهر می شود.

«هما عابدین»، 40 ساله، از دستیاران قدیمی "هیلاری کلینتون" در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا و از اتباع آمریکایی پاکستانی تبار است که در زمان حاضر معاون ستاد انتخاباتی خانم کلینتون است و رقبای کلینتون وی را حلقه اتصال بین هیلاری و گروه های افراطی می دانند.

وی در ایالت میشیگان متولد شد و وقتی دوسال داشت، همراه خانواده به عربستان رفت و بعد از مدتی به آمریکا بازگشت و پدر و مادرش که هر دو مدرس بودند در دانشگاه جرج واشنگتن مشغول تدریس شدند.

جاسوس عربستان
عابدین همکاری خود را با هیلاری کلینتون از زمانی که وی بانوی اول آمریکا محسوب می شد، در دفتر اطلاع رسانی کاخ سفید آغاز کرد. زمانی که کلینتون مسئولیت وزارت خارجه آمریکا را عهده دار شد نیز این همکاری ادامه یافت و همچنان به قوت خود باقی است. وی سال 2010 با آنتونی وینر نماینده سابق دموکرات ایالت نیویورک ازدواج کرد.

بر اساس این گزارش درباره روابط هما عابدین با جماعت اخوان المسلمین شبهاتی وجود دارد که مخالفان کلینتون از آن بهره برداری می کنند؛ آنها وی را حلقه اتصال بین کلینتون و گروه های افراطی می دانند و حتی دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، هما عابدین را جاسوس سعودی در کنار تیم کلینتون توصیف کرد.

در سال 2012 اعضای کنگره آمریکا، با ارسال نامه ای برای هارولد دبلیو جیزل بازرس کل وزارت خارجه آمریکا، از وی خواستند درباره تاثیر افراد مرتبط با اخوان المسلمین بر سیاست های وزارت خارجه آمریکا تحقیق کند.

آنها در ادعای خود به تحقیق مرکز سیاست های امنیتی آمریکا استناد کردند که تایید کننده اصلی نظریه های توطئه پیرامون اخوان المسلمین بوده و می گوید: "3 عضو خانواده عابدین (پدر، مادر و برادر)، با مزدوران اخوان المسلمین یا سازمان های آن مرتبط هستند".

 

جاسوس عربستان

عابدین با "آنتونی وینر" نماینده کنگره از نیویورک ازدواج کرده است. او از زمانی که در دانشگاه جورج واشنگتن مشغول تخصیل بود در کنار کلینتون قرار داشت.

نکته جالب اینجاست که پیش تر جمهوریخواهان امریکا برای اعمال فشار بر کلینتون و دموکرات ها مدعی شده بودند که عابدین عامل نفوذی گروه اخوان المسلمین در نهادهای اجرایی امریکا است.

هما عابدین جاسوس سعودی‌هاست؟

مشاور غیر رسمی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ گفته است، "هما عابدین" که از سال‌ها پیش به عنوان مشاور و دستیار هیلاری کلینتون کار می‌کرده، احتمالا "جاسوس سعودی‌ها" است و به گفته او ترامپ باید این مساله را علنا مطرح کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، راجر استون، مشاور غیر رسمی کمپین ترامپ گفت: او (هما عابدین) گذشته نگران‌ کننده‌ای دارد و معلوم نیست از کجا پیدایش شده و به نظر می‌رسد که پول زیادی دارد؛ حتی پیش از کار کردن برای هیلاری. حالا باید بپرسیم آیا یک جاسوس سعودی در میان خود داریم؟ آیا عامل تروریستی داریم؟

این مشاور ترامپ هیچ مدرکی دال بر اثبات ارتباط عابدین با گروه‌های تروریستی و یا جاسوسی ارائه نکرد. او تنها به گزارش رسانه‌ها درباره گذشته خانوادگی عابدین و زمانی که او در کودکی در عربستان زندگی می‌کرد، اشاره کرد.

جاسوس عربستان

هر اندازه بر زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیکتر می‎شویم، دامنه رسوایی های نامزدهای دو حزب رقیب این کارزار انتخاباتی افزایش می یابد. به ویژه آنکه منادیان حقوق بشر دیروز، امروز به جنایتکاران جنگی متهم هستند. از حمایت تسلیحاتی و همه جانبه از گروه های تروریستی بگیرید تا روابط پنهانی با گروه های مخوف افراطی.

به نظر می رسد سیاسیون کاخ سفید برای دست‎یابی بر مسند قدرت از هیچ بد اخلاقی و جنایتی فروگذار نمی‎کنند. جالب است که پس طرح این موارد علیه نامزدهای دو طرف رقیب، موضع سرسختانه‎ای هم برای تکذیب آن گرفته نمی‎شود. شاید پیوند دولتمردان آمریکایی با افراط و تزویر پیوندی ناگسستنی باشد.

:
:
:
آخرین اخبار