تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت 6 بازیکن معترض استقلال خوزستان به تمرینات
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازگشت شش بازیکن معترض تیم به تمرینات، گفت: در این جریان سوتفاهمی بود که برطرف شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازگشت شش بازیکن معترض تیم به تمرینات، گفت: در این جریان سوتفاهمی بود که برطرف شد.

سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: روز گذشته (یکشنبه) این بازیکنان تماس گرفتند که می‌خواهند به تمرینات برگردند و بر همین اساس با یکدیگر صحبتی داشتیم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم و آن‌ها نیز پذیرفتند که این نوع اعترض‌شان صحیح نبوده است.

وی گفت: البته این شش بازیکن هم گفتند قصد ما اعتراض نبوده است. در کل باتوجه به این که خودشان بلافاصله به این نتیجه رسیدند که ما یک خانواده هستیم و نسبت به بازگشت، عکس‌العمل نشان دادند، من هم عکس‌العمل نشان دادم و این بازیکنان در تمرین تیم حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال اعضای تیم باید بدانند که هر اتفاقی بیافتد، همه باید پشت هم باشیم. روز گذشته پس از این که همه اعضای تیم دور هم جمع شدند، تیم روحیه خوبی داشت و تمرین خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.

وی در خصوص مشکل مالی این باشگاه نیز، گفت: ان‌شاالله در این زمینه نتیجه بگیریم و ظاهرا امروز نیز هیات مدیره شرکت گروه ملی جلسه‌ای درخصوص مشکلات‌شان دارند که شاید در این جلسه بخشی از صحبت‌های‌شان نیز در خصوص فوتبال باشد.

پورموسوی افزود: در حال حاضر به جز مشکل مالی مشکل دیگری نداریم و بازیکنان هم پذیرفتند که باید کمی صبر و تحمل بیشتری داشته باشند تا مشکل مالی نیز حل شود و باید بگویم این اتفاق سوتفاهمی بود که برطرف شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار