تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان‌امتحانات‌شهریور دانش‌آموزان‌خوزستانی تا 20 شهریور
رئیس اداره سنجش و ارزیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با اشاره به پایان امتحانات شهریور در بیستم این ماه، گفت: در امتحانات نهایی خردادماه نزدیک به 90 هزار دانش‌آموز در خوزستان شرکت کردند که از این تعداد حدود 30 هزار دانش‌آموز در امتحانات شهریورماه شرکت می‌کنند
رئیس اداره سنجش و ارزیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با اشاره به پایان امتحانات شهریور در بیستم این ماه، گفت: در امتحانات نهایی خردادماه نزدیک به 90 هزار دانش‌آموز در خوزستان شرکت کردند که از این تعداد حدود 30 هزار دانش‌آموز در امتحانات شهریورماه شرکت می‌کنند.

محمدعلی مریدی اظهار کرد: امتحانات نهایی شهریورماه برای پایه‌های سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی امتحانات هماهنگ کشوری هستند و از یکم شهریور در حوزه‌های مشخص امتحانی آغاز شده و آخرین امتحان بیستم همین ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین امتحانات داخلی دیگر پایه‌ها که توسط مدارس برنامه‌ریزی می‌شوند، از یکم شهریور آغاز شده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که تا 20 شهریورماه پایان یابند.

رئیس اداره سنجش و ارزیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: نتایج امتحانات حداکثر تا یک هفته پس از آخرین امتحان اعلام خواهد شد؛ دانش‌اموزان تا سه روز پس از اعلام نتایج می‌توانند اعتراض کنند و نتیجه اعتراض نیز بلافاصله پس از رسیدگی اعلام می‌شود.

مریدی گفت: در امتحانات نهایی خردادماه نزدیک به 90 هزار دانش‌آموز مقاطع سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی در خوزستان شرکت کردند که از این تعداد حدود 30 هزار دانش‌آموز در امتحانات یک یا چند درس شهریورماه شرکت می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار