تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد:
دستور کتبی وزیر نفت برای حمایت از تیم فوتبال نفت نوین آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از دستور کتبی وزیر نفت در حمایت از تیم فوتبال دسته اولی نفت نوین آبادان خبر داد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از دستور کتبی وزیر نفت در حمایت از تیم فوتبال دسته اولی نفت نوین آبادان خبر داد.

جلیل مختار با اشاره به پیگیری های به عمل آمده از طریق وزیر نفت و عزم سه نماینده در بهبود وضعیت این تیم اظهار کرد: با توجه به شروع بازیهای لیگ دسته یک فوتبال کشور و حضور تیم نفت نوین در این گروه، این تیم تاکنون بدلیل مشکلات مالی فرصت حضور در رده حرفه ای را پیدا نکرده است.

وی افزود: از وزیر خواسته شد تا با رفع موانع قانونی در زمینه حمایت مالی وزارت نفت از تیم، شرایط بهبود وضعیت و رسیدن تیم به رده های حرفه ای و برتر را مهیا کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم حمایت و پشتیبانی مالی پالایشگاه آبادان از تیم نفت نوین، در زمان حاضر این تیم حتی قادر به شرکت در مسابقات لیگ دسته یک را ندارد ضمن آنکه مسئولان این تیم تصمیمشان را برای انحلال تیم در صورت عدم حمایت مسئولان ذیربط از آنان، اعلام کرده اند.

مختار با تاکید بر پیشینه تاریخی تیم های فوتبالی در آبادان و نهادینه شدن این ورزش در ساختارهای اجتماعی شهری تصریح کرد: از آنجایی که ورزش جزو نیازهای اساسی و اجتماعی در آبادان است، موضوع حمایت و پشتیبانی از تیمهای به ویژه فوتبال امری ضروریست.

وی از دستور کتبی وزیر نفت در زمینه حمایت مالی و پشتیبانی از تیم نفت نوین آبادان خطاب به کاظمی معاون وی و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران خبر داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار