تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۰۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جدید شورای شهر بندر امام خمینی:
رسیدگی به مشکلات شهروندان اصلی‌ترین اولویت‌ شورای بندر امام است
رئیس جدید شورای شهر بندر امام خمینی گفت: رسیدگی به مشکلات و نیاز شهروندان از اصلی‌ترین اولویت‌های شورای چهارم این شهر است.

مهدی فلاحی امروزاظهار کرد: ضمن قدردانی از تمامی مردم شریف بندر امام خمینی (ره)، در سال آخر فعالیت شورای چهارم تلاش می‌شود با همدلی و تعامل اعضای شورا نیازها و  مشکلات شهروندان را مهم‌ترین دغدغه اعضای شورا قرار دهیم.

وی افزود: در واقع هدفی که در راس تمامی اهداف اعضای شورای چهارم بندر امام خمینی (ره) قرار دارد رسیدگی به وظایف خود یعنی برطرف کردن مشکلات مردم است.

رئیس شورای شهر بندر امام در ادامه با بیان اینکه سه سال از خدمت خود را در سمت ریاست کمیسیون برنامه بودجه و حقوق سپری کرده، خاطرنشان کرد: بودجه، خط مشی یک ساله شهرداری است که ابتدای سال تعیین و به تصویب می‌رسد، در این راستا اکثر مشکلات و نیازهای شهری دیده و اولویت‌بندی می‌شود.

فلاحی ادامه داد: سعی می‌شود در مدت باقی مانده از سال 95، با حرکت در راستای بودجه سال جاری، مشکلات شهروندی را هرچه بیشتر رفع کنیم، این اصولی‌ترین و منطقی‌ترین روند عملکرد شورا و شهرداری است که به لطف پروردگار و در راستای تعاملات کاری تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه یادآور شد: رفع کردن مشکلات مردم و شهر در واقع با تعامل با دستگاه‌های اجرایی، بخشداری و همچنین امام جمعه شهر و مشورت کردن با آنها میسر خواهد بود که به امید خداوند با همکاری یکدیگر نیازهای شهروندان بر اساس اولویت‌بندی رفع شوند.

رئیس شورای شهر بندر امام در پایان با اشاره به چند پروژه طراحی شده در این شهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های مناسبی از جمله مجتمع تجاری ولی عصر، پارک ترافیک و همچنین فرهنگ‌سرای شهر در نظر گرفته شده که امید می‌رود با تعامل اعضای شورای شهر و شهرداری همه آنها به منظور رفاه شهروندان به زودی اجرایی شوند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار