تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس:
بودجه 50 میلیارد تومانی خرمشهر فقط در بخش عمرانی هزینه می‌شود
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه 50 میلیارد تومانی اختصاص یافته از طرف دولت، فقط در بحث عمران و توسعه خرمشهر هزینه می‌شود.
خبرگزاری فارس: بودجه 50 میلیارد تومانی خرمشهر فقط در بخش عمرانی هزینه می‌شود
  عبدالله سامری صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پیگیری‌های صورت گرفته مختص به مشکلات شهرستان، اظهار کرد: در مدت گذشته پیگیری‌های مجدانه‌ای را در رابطه با بحث لایروبی اروند، خارج کردن مغروقه‌های متعلق به زمان جنگ، ردیف اعتباری 50 میلیارد تومان از دولت، دریافت سهمیه قیر برای روستاهای خرمشهر و... انجام و دنبال کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از جنگ تحمیلی کمتر به مدارس خرمشهر توجه شده است و ما در راستای توسعه فضایی مدارس شهرستان، ساختن کلاس‌ها، ساختن سرویس‌های بهداشتی و... با  محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران نشست‌هایی را داشتیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ردیف اعتباری 50 میلیارد تومانی مختص به خرمشهر، گفت: در جلسات صورت گرفته سخنگوی دولت اذعان داشت که اگر این ردیف اعتباری و بودجه در جهت زیرساخت‌های شهرستان هزینه شود، در سال‌های آینده به مبلغ آن افزوده می‌شود.

وی متذکر شد: این ردیف اعتباری 50 میلیارد تومانی همزمان با ابلاغ دولت به اداره‌های خود، به شهرستان خرمشهر تحویل داده می‌شود و این بودجه فقط در جهت عمران و توسعه خرمشهر هزینه خواهد شد.

سامری تصریح کرد: تمام مشکلات و معضلات دوره نهم مانند پیگیری‌های شرکت‌ها برای ایجاد اشتغال و کارهای عمرانی را که توان حل و رفع آن را نداشتیم، در دوره دهم پیگیری می‌کنیم تا شاهد ایجاد خرمشهری زیبا و با قابلیت مردم باشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار