تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۰۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه 353 اثر به نخستین جشنواره "تعلیم، رسانه و تربیت" در خوزستان
دبیر علمی جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت" از برگزاری این جشنواره با هدف تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در حوزه آموزش‌وپرورش، ۲۳ شهریورماه در اهواز خبر داد.
زینب شریفی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فرهنگی و آموزشی، اظهار کرد: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های محلی خوزستان در شرایط آب‌و‌هوایی نامطلوب همواره تلاش می‌کنند تا رسالت خبرنگاری خود را به نحو احسن انجام دهند و تجلیل از آن‌ها کمترین کاری است که هر ارگان می‌تواند انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ای در سه بخش تجلیل از پیشکسوتان رسانه‌ای حوزه آموزش‌وپرورش، بخش فعالان رسانه‌ای و بخش برگزیدگان از خردادماه امسال آغاز شد.

 

دبیر علمی جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت" با اشاره به استقبال رسانه‌های مختلف از برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و سایت‌ها و صداوسیما با آموزش‌وپرورش همکاری دارند و اداره‌کل و روابط عمومی روزانه پاسخگوی خبرنگاران است زیرا روزنامه‌نگاران را حلقه‌ی واصله بین آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و افکار عمومی می‌داند.

 

شریفی از دریافت 353 اثر در دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: 300 خبر، 30 گزارش موضوعی، 15 گزارش خبری، پنج مصاحبه و سه سی‌دی عکس به دبیرخانه رسیده است؛ این آثار توسط چهار نفر از مدرسان دانشکده خبر اهواز داوری شدند که نتایج آن روز بیست و سوم شهریورماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اعلام می شود.

 

وی افزود: کیوان لطفی، مجتبی احمدی، حسین جلودار و هدی موسوی به‌عنوان داوران نخستین جشنواره "تعلیم، رسانه‌، تربیت" کار داوری آثار را برعهده داشتند که پس از بررسی علمی و دقیق، آثار برگزیده هر بخش مسابقه شامل خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه، تیتر و عکس مشخص شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار