تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام 32 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم خوزستان
فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه فلسفه اردوهای جهادی تربیت نیروی تراز انقلابی است، گفت: از 15 شهریور تا پایان این ماه 32 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان، با اشاره به شرکت گروه های جهادی دانشگاه های استان در اردوهای جهادی، ابراز داشت: 32 گروه جهادی از 15 شهریورماه تا پایان آن در استان و خارج از آن مستقر و فعالیتهای جهادی را انجام خواهند داد.

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه بیشتر فعالیت گروه های جهادی در بخشهای عمرانی، فرهنگی و بهداشتی است، اظهار داشت: 29 پروژه عمرانی در این مدت صورت خواهد گرفت که بخش قابل توجهی از آنها در مناطق محروم استان صورت و بخش دیگر براساس تعهدات داده شده در خارج از استان انجام می شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه گروه های جهادی از میان دانشجویان دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور استان تشکیل شده اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون دو گروه به لرستان و چهار گروه به کرمانشاه اعزام شده اند و سایر گروه ها به مناطق محروم استان همچون باغملک، میداوود، مسجدسلیمان، ایذه، اندیکا و لالی اعزام خواهند شد.

شهریاری با اشاره به اینکه یک گروه جهادی از دانشگاه شاهد تهران برای خدمات جهادی در دشت سوسن ایذه استقرار خواهد یافت، گفت: اردوهای جهادی در راستای تربیت نیروهای تراز انقلابی است و دانشجویان با حضور در اینگونه اردوها در آینده که به مناصب مهم کشوری دست خواهند یافت، عمق فقر و محرومیت را درک تا با آگاهی از وجود محرومیت، نگاهی عادلانه داشته باشند، همچنین سفارش به هجرت و آثار تربیتی آن که مدنظر قرآن کریم است، از دیگر اهداف است.
وی در پایان گفت: 300 خواهر و 600 برادر به عنوان دانشجوی جهادگر در این اردوها شرکت دارند./رسا
:
:
:
آخرین اخبار