تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکرار قرعه لیگ جهانی کشتی فرنگی
«سینا صنعت ایذه» و «بیمه رازی» در گروه مرگ
دور جدید مسابقات کشتی فرنگی با دیدار تیم‌های سینا صنعت ایذه و بیمه رازی در گروه مرگ برگزار خواهد شد.

 دور جدید مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از صبح امروز با حضور تیم‌های مطرح کشور در سالن تختی شهر خرم‌آباد آغاز خواهد شد.

تیم سینا صنعت ایذه به عنوان نماینده مدعی و قدرتمند این منطقه که سال گذشته با هدایت ملک‌محمد بویری و حمایت‌های علی بابا احمدپور توانسته بود در لیگ برتر کشتی کشور و لیگ جهانی درخشش خیره کننده‌ای داشته باشد امسال نیز برای نمایش کار و توانایی خود گام در این عرصه مهم گذاشته است.

این تیم ابتدا در دیدار اول خود به مصاف نماینده اندیمشک خواهد رفت و سپس ساعتی بعد در دومین کشتی خود به مصاف نماینده تهران می‌رود.

با این وجود می‌توان اوج کشتی‌های این دوره از مسابقات را در ساعت 4 عصر بین این تیم ایذه‌ای و تیم بیمه رازی به نظاره نشست، جایی که شاگردان ملک‌محمد بویری به مصاف قهرمان دور گذشته این مسابقات با هدایت حسن رنگرز خواهند رفت.

با توجه به قرار گرفتن این دو تیم در یک گروه، تمام کارشناسان از محروم شدن کشتی‌دوستان از دیدن یک  فینال بسیار جذاب خبر می‌دهد، جایی که در مرحله گروهی تنها یکی از این دو تیم می‌توانند به عنوان سرگروه به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

بدون شک تلاش‌های علی‌بابا احمدپور در منصب مدیریت این باشگاه می‌تواند زمینه ساز موفقیت‌های روزافزون کشتی شهرستان ایذه باشد، وی برای ایجاد انگیزه به منظور موفقیت کشتی‌گیران این تیم در دیدارهای این دور لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز گذشته 50 درصد از مبلغ قرارداد ورزشکاران این تیم را به حساب آنها واریز کرد.

رومن آمویان؛ داریوش مقصودی؛ علی ارسلان، محمد امین احمدپور، بارشام بورانیان، بهرام جمشیدی، بهروز هدایت؛ مهدی هدایی؛ امیر رضایی، داود عابدین‌زاده، مهدی عسکری‌زاده و بهنام مهدی‌زاده کشتی‌گیران این تیم ایذه‌ای در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی هستند.

ملک‌محمد بویری به عنوان سرمربی تیم، حمید رضا حبیبی، حمید رضا حیدری‌زاده و بابک ولی‌محمدی به عنوان مربیان، امین کجباف به عنوان مدیر فنی، داریوش عباسی به عنوان سرپرست و وحید اورکی‌نیا به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم به فعالیت خواهند پرداخت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار