تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس موسسه سیره شهدا:
شهیدان با برنامه‌ترین افراد بودند/ طلاب علوم دینی تلاش حداکثری داشته باشند
رئیس موسسه سیره شهدا با تاکید بر اینکه شهیدان با برنامه‌ترین افراد بودند، گفت: طلاب علوم دینی باید تلاش حداکثری داشته باشند.
 حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری در حاشیه دیدار با جمع طلاب جدید الورود خوزستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد، اظهار کرد: طلاب نباید کارهای خود را بدون فکر انجام دهند، چون بر اساس روایت یک ساعت تفکر برتر از 70 سال عبادت است و شهیدان ما بالاترین فکر را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا اعتقاد داشتند که فقط چند روز در دنیا قرار دارند، ادامه داد: خداوند بهترین شخص برای خریدن جان ما است، در شب عاشورا عمر‌ بن سعد و حر بن ریاحی به تفکر وادار شدند، اما تفکر عمر بن سعد آلوده بود.

رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به تلاش حداکثری گفت: مقصود از تلاش حداکثری فکر و برنامه‌ریزی قشنگ است و طلاب باید افراد با برنامه باشند تا به همه چیز برسند.

ماندگاری متذکر شد: همه طلاب در کنار مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با حضرت امام زمان(عج) و حضرت فاطمه معصومه(س) عهد ببندند تا همه کارهای آنها در قالب برنامه باشد.

وی با تاکید بر وجود حداکثر فکر، حداکثر برنامه و حداکثر تقوا، بیان کرد: هر فردی که در وجود خود حداکثر تقوا را داشته باشد، به بیان قرآن کریم خداوند متعال از آسمان و زمین بر آن برکت می‌فرستد.

رئیس موسسه سیره شهدا در پایان گفت: تلاش و کوشش شهیدان باعث شد تا که آنها در کنار معصومان قرار بگیرند، چون تلاش حداکثری داشته و برنامه‌ریزترین افراد بودند و برنامه آنها بر اساس تقوا شکل گرفته بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار