تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۰۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منزل مسکونی در پادادشهر اهواز طعمه حریق شد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار عملیات آتش در منزل مسکونی منطقه پادادشهر اهواز به دلیل اتصالی برق خبر داد.
کراپ‌شده - عمليات آتش نشاني

مقصود حق شناس اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منزل مسکونی واقع در پادادشهر گزارش شد.

وی افزود: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر و سریعا عملیات اطفای حریق را شروع کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا، دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت کردند و جهت خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند.

حق شناس بیان کرد: این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید و حریق اطفا شد و آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری کردند.
وی عنوان کرد: این واحد مسکونی به علت انبار کردن کالای پزشکی خسارات زیادی دید.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان اتصالی برق جعبه تقسیم اعلام شد.

حادثه مصدومی نداشت

حق شناس در ارتباط با یک حادثه دیگر گفت: همچنین ظهر روز گذشته ساکنان منطقه آخر آسفالت خبر از حادثه حریق یک واحد مسکونی را در این منطقه به اطلاع سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پنج دقیقه بعد از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان بلادرنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، حریق را خاموش و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

وی در پایان عنوان کرد: در این حادثه پنج دستگاه اطفای حریق، امداد نجات و خودروی نردبان به محل حادثه اعزام شد که با سرعت عمل بالای آتش نشانان، این حادثه مصدومی دربر نداشت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار