تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز لغو شد
جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود امروز در صحن شورا برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شد.
 جمشید سلحشور، عضو شورای شهر، در ابتدای این جلسه اظهار کرد:‌ انتخاب اعضای هیات رییسه شورای شهر اهواز در دستور کار جلسه امروز بود ولی متاسفانه تعدادی از خواهران و برادران اعضای شورای شهر به دلایل خاصی از حضور در این جلسه امتناع کردند. البته یکی از اعضا به دلیل مسافرت خارج کشور در این جلسه حضور پیدا نکرد.

 وی با بیان این‌که با حضور نیافتن این تعداد، عملا تعداد اعضا برای انتخابات به حدنصاب نرسیده است، افزود:‌ حدنصاب اعضای شورای شهر حداقل به 14 نفر می‌رسید ولی متاسفانه پس از 40 دقیقه انتظار، تعداد اعضا به این تعداد نرسید.

 سلحشور ادامه داد: ما حتی قبل از ساعت 10 نیز در صحن شورا حضور داشتیم ولی اکنون به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا، جلسه را لغوشده اعلام می‌کنیم.

 این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که جلسه انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر در اولین فرصت برگزار خواهد شد گفت:‌ تاریخ جلسه آینده با هماهنگی با فرمانداری اهواز اعلام خواهد شد و در آن جلسه از فرماندار اهواز نیز دعوت خواهد شد. بدین ترتیب اکنون متاسفانه و برخالف میل خود این جلسه را پایان یافته اعلام می‌کنیم.

 در جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز در آخرین سال فعالیت دوره چهارم شورا، تنها 12 نفر از 21 عضو شورای شهر و موسی ممبینی به عنوان نماینده شهرداری در سالن جلسات شورا حضور داشتند.

در این جلسه رامی علاسوند، رییس شورای شهر اهواز، ناجی سواری، حجت مظفری، کاظم سواری، مریم ابریشم‌کار، هدایت ممبینی، احمد باورساد، زیبا صالحپور و غلامرضا سبزعلی غایبان این جلسه بودند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مطلع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
زد و بندا شروع شد
:
:
:
آخرین اخبار