تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۰۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه بعدی شورا مشخص می‌شود اکثریت با کیست
یکی از اعضای غایب شورا در جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر که امروز به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد، گفت: ‌در جلسه بعدی مشخص خواهد شد که اکثریت در شورا با چه کسی است.
حجت مظفری با اشاره به عدم حضور خود و برخی دیگر از اعضای شورای شهر درجلسه انتخاب هیات رییسه شورا اظهار کرد:‌ مشکلی وجود داشت و ما حضور پیدا نکردیم.

 وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده بین دو گروه اعضای شورا که دیشب به منظور نهایی شدن گزینه ریاست شورا به صورت غیررسمی انجام شد، افزود: نشست دیشب آن‌‌گونه که مطرح می‌شود، نبوده است. قرار بود که امروز صبح پیش از جلسه انتخاب هیات رییسه در شورا، نشستی نیز در مهمان‌سرای شهرداری برگزار شود که آقایان در این جلسه حضور پیدا نکردند.

 عضو شورای شهر اهواز در  واکنش به این‌که گفته می‌شود عدم حضور آن‌ها به دلیل از دست دادن اکثریت در انتخابات هیات رییسه بوده است، عنوان کرد:‌ در جلسه بعدی مشخص می شود که اکثریت در شورا با چه کسی است!

 مظفری ادامه داد:‌ ما در جلسه بعدی حضور پیدا خواهیم کرد و تنها به دنبال آن هستیم که یک فرد سالم به عنوان رییس شورا انتخاب شود.  هر کس که انتخاب شود برای ما فرقی ندارد و تنها به شهر و شهروندان خدمت کند، ما اصراری بر گزینه خاصی نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این که برخی از اعضای شورای شهر عدم حضور این گروه از اعضا را پیش‌بینی شکست در انتخابات می‌دانند، گفت:‌ مگر مسابقه فوتبال و یا جنگ است که شکست خورده باشیم!

 جلسه انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود امروز در صحن شورا برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا لغو شد. در این جلسه تنها 12 نفر از 21 عضو شورای شهر حضور داشتند.

 

رامی علاسوند، رییس شورای شهر اهواز، ناجی سواری، حجت مظفری، کاظم سواری، مریم ابریشم‌کار، هدایت ممبینی، احمد باورساد، زیبا صالحپور و غلامرضا سبزعلی غایبان این جلسه بودند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار