تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۰۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان:
دانش‌آموزخوزستانی عضو هیئت‌رئیسه‌مجلس دانش‌آموزی شد
«عرفان عسکرزاده» دانش آموز منطقه اروندکنار به عنوان عضو هیئت مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد
رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان گفت: «عرفان عسکرزاده» دانش آموز منطقه اروندکنار به عنوان عضو هیئت مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علیرضا مسرور با اشاره به این نکته که هیئت رئیسه مجلس مشاوران مستقیم وزیر و معاونین وی هستند، اظهار کرد: استان خوزستان ۹ نماینده در مجلس ۱۵۰ نفره  کشور دارد. استان خوزستان در دو دوره گذشته نیز یک کرسی در هیئت رئیسه مجلس هفتم داشته است.

وی در مورد حضور دانش آموزان خوزستانی در انتخابات مجلس دانش آموزی کشور افزود: در این دوره دو نفر از دانش آموزان نامزد هیئت رئیسه پنج نفره مجلس شدند. سارا شیرمردی از اهواز برای تصدی پست ریاست مجلس و عرفان عسکرزاده از اروندکنار برای تصدی پست منشی مجلس. که پس از رای گیری عسکرزاده به عنوان منشی مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد و سارا شیر مردی با اختلاف یک رای نتیجه را به رقبای خود واگذار کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان در مورد مجمع نمایندگان دانش آموزی ادامه افزود: مجمع نمایندگان ۱۸ عضو منتخب دارد که کار آنها ایجاد ارتباط بین دانش آموزان و مدیران مدارس است. ۹ نفر از ۱۸ نفر اعضای مجمع به نمایندگی از ۹۰۰ هزار دانش آموزان استان در مجلس کشور حضور دارند. اعضای مجمع همگی مشاور مدیران منطقه خود،  فرمانداران و بخشداران هستند.

مسرور اضافه کرد: نمایندگان دانش آموزان برای رفع محرومیت تاکنون کمک های خوبی را از خیرین جذب و تنها یکی از این نمایندگان، محمودی از ایذه تاکنون بیش از ۱۵۰ بازدید از مدارس را به انجام رساند و کمک های مالی از خیرین برای این مدارس گردآوری کرده است.

در اجلاس چهار روزه مجلس هشتم که از روز شنبه آغاز شده بود با انتخاب هیئت رئیسه پنج نفره در روز یکشنبه به کار خود پایان داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار