تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۰۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان خبرداد:
تأسیس اولین دانشگاه مهارتی در منطقه آزاد اروند
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند از مهر امسال در سه رشته کاردانی دانشجو می‌پذیرد
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند از مهر امسال در سه رشته کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد: علی‌رغم وجود پتانسیل‌های فراوان در آبادان و خرمشهر، این منطقه تاکنون فاقد دانشگاه مهارتی بود که طی پیگیری‌های انجام‌شده پس از گذشت 25 سال از عمر دانشگاه علمی کاربردی اولین مرکز علمی کاربردی در در آبادان و خرمشهر تأسیس شد.

وی افزود: این مرکز از مهرماه جاری در سه رشته کاردانی مکانیک شناورهای صیادی، گردشگری حرفه‌ای و اطفای حریق شهری دانشجو می‌پذیرد؛ علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز می‌توانند تا 17 شهریورماه با مراجعه به سایت www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های این مرکز اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: امیدواریم با شروع به کار این مرکز رشته‌های جدیدی را با توجه به نیازهای بازار کار منطقه راه‌اندازی کنیم. البته لازم است از زحمات دکتر امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی قدردانی کنم چراکه در زمان انتشار دفترچه این سه رشته کاردانی در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی وجود نداشت و ایشان با هماهنگی که انجام دادند، این مشکل را رفع کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار