تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۳۰۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان عنوان كرد:
لزوم رعايت ملاحظات قانوني در اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه از استاندار تا معاونان و مدیران استاندار، همه هم و غم خود را بر حمایت از سرمایه‌گذار و تشکیل جلسات ستاد جذب سرمایه‌گذار متمرکز کردند، گفت: البته سرمایه‌گذاری باید با حفظ و رعايت ملاحظات و چهارچوب‌های قانونی انجام شوند.

مهرداد نيكو در جلسه ستاد سرمايه گذاري استان كه روز سه شنبه، 16 شهريورماه در اهواز برگزار شد، اظهار كرد: با یک نیت خیر، شهرک صنعتی شماره 5 اهواز در چند سال گذشته کلید خورد که اکنون با تغییر چهار استاندار هم هنوز مشکلات آن پابرجا مانده زیرا ملاحظات و الزامات آن رعایت نشده است؛ بنابراین باید در پروژه‌ها، الزامات را مدنظر قرار داد.

وي با اشاره به پروژه احداث هتل در شهرستان رامهرمز خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که این هتل با مساحت 4200 متر مربع در حریم شهر رامهرمز قرار خواهد گرفت و نباید در حریم شهرستان‌ها کاربری هتل وجود داشته باشد، مقرر شد که این هتل به پروژه مجتمع گردشگری تغییر وضعیت بدهد زيرا کاربری گردشگری می‌تواند جزو کاربری‌های حریم شهر باشد و مي توان یک مجتمع گردشگری احداث و این هتل را در قالب این مجتمع احداث كرد.

وی در خصوص پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی اهواز – آبادان عنوان کرد: سرمایه‌گذار پروژه تاکنون سه میلیارد تومان هزینه کرده و مشکل این پروژه عدم محوطه‌سازی و احداث رمپ‌های ورودی و خروجی است که اکنون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها اعلام کرده است که با کمک بلاعوض محوطه‌سازی این پروژه را انجام می‌دهد.

همچنین در این نشست مسعود مصدقی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که باعث شد در سالهای اخیر در تأسیسات و زیرساخت‌های حمل و نقل، شبکه‌هاي راه‌ نداشته باشیم، این مسأله بود که قانون‌گذار حق فعالیت، احداث و بهره‌برداری به تأسیسات خدماتی انفرادی نداد که این قانون اصلاح و به ما ابلاغ شد.

وي ادامه داد: با ابلاغ اين قانون، ما اکنون می‌توانیم مجوزهای خاصی را برای موارد خاص تأسیساتی که به شبکه راه‌ها خدمت رسانی خواهند کرد، صادر کنیم و به نظرم هتل هم می‌تواند جزو همین تأسیسات باشد.

مصدقي تصریح کرد: از سرمایه‌گذار پروژه احداث هتل رامهرمز می‌خواهیم که به ما مراجعه کند تا یک موافقت اصولی را برای احداث یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی بدهیم و این مجتمع می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در شبکه راه‌ها باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار