تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب تاکید کرد:
قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد/ فعالیت موسسه آرمان در حالت عادی پیگیری می شود
موسسه اعتباری البرز ایرانیان در گذشته از تابلوی موسسه اعتباری آرمان استفاده می کرد و هم اکنون به صورت مستقل فعالیت می کند . متاسفانه در نامه ی یاد شده نام موسسه اعتباری البرز ایرانیان در کنار موسسه اعتباری آرمان آورده شده بود و از همین رو بانک مرکزی نیز به اشتباه موسسه ما را مشمول نامه دادستان دانسته و به تبع آن اقدام کرد .
قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد/ فعالیت موسسه آرمان در حالت عادی پیگیری می شود

خوزنیوز: مدیر کل منطقه جنوب غرب موسسه اعتباری آرمان ( تعاونی اعتبار وحدت)  گفت: لغو مجوز فعالیت البرز ایرانیان هیچ ربطی به فعالیت موسسه آرمان ( تعاونی اعتبار وحدت)   ندارد و هم اکنون هیچ بانکی ارتباط کاری و خدماتی خود را با ما قطع نکرده است.
حمید رضا جهازی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات موسسه اعتباری آرمان (وحدت سابق) برگزار شد  گفت:  متاسفانه چندی پیش موسسه البرز ایرانیان که در حوزه استان کرمانشاه فعالیت می کند  دچار برخی مشکلات شد و در اثر آن دادستانی این استان طی نامه ای به بانک مرکزی خواستار اقدام قانونی لازم در این باره شده بود . موسسه اعتباری البرز ایرانیان در گذشته از تابلوی موسسه اعتباری آرمان استفاده می کرد و هم اکنون به صورت مستقل فعالیت می کند . متاسفانه در نامه ی یاد شده نام موسسه اعتباری البرز ایرانیان در کنار موسسه اعتباری آرمان آورده شده بود و از همین رو بانک مرکزی نیز به اشتباه موسسه ما را مشمول نامه دادستان دانسته و به تبع آن اقدام کرد . 

قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد/ فعالیت موسسه آرمان در حالت عادی پیگیری می شود

جهازی  با اشاره به شبهات ایجاد شده در لغو مجوز تصریح کرد: با اطلاع از این اتفاق ما پیگیری های لازم را از مرجع دادستانی کرمانشاه و بانک مرکزی انجام دادیم و توانستیم اصلاحیه نامه را از دادستانی کرمانشاه و بانک مرکزی گرفته و به بانک و موسسات ابلاغ کنیم.  مدیریت بانک مرکزی به منظور حفظ آرامش و دادن اطمینان خاطر به سپرده گذاران بلا فاصله اصلاحیه به دادستان استان کرمانشاه ارسال کردند.
وی تاکید کرد: اصلاحیه بانک مرکزی نشان از فعالیت قانونی موسسه اعتباری آرمان( تعاونی اعتبار وحدت) است. وقتی  دادستان یک استان و دو تن از معاونان بانک مرکزی ایران نامه قبلی خود را اصلاح می کنند در واقع مهر تاییدی به فعالیت قانونی موسسه اعتباری آرمان(تعاونی اعتبار وحدت) است.
جهازی گفت: در پی این اتفاق برخی شیطنت کرده و موج منفی را در برخی شهرستان ها بر علیه موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) راه انداختند که خوشبختانه با نامه ی اصلاحیه و اعتماد مشتریان ما راه به جایی نبردند و هم اکنون فعالیت ما در حالت عادی پیگیری می شود. خوشبختامه ما تمهیدات لازم را نیز اندیشیده بودیم و با وجود نقدینگی بالای موسسه و اعتبارات لازم هیچ مشکل و جای اعتراضی برای مشتریان به وجود نیامد.
مدیر کل منطقه جنوب غرب موسسه اعتباری آرمان( تعاونی اعتبار وحدت) اظهار کرد: موسسه آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) در حال انجام مراحل پایانی ادغام شدن با موسسه توسعه است.  هم اکنون   90 درصد  توافقات و اقدامات لازم برای ادغام دو موسسه اعتباری آرمان (وحدت سابق) و توسعه نهایی شده است.
وی ادامه داد: پس از این توافقات در پروسه بانک مرکزی وارد  شده ایم و درخواست ما برای تصویب به شورای پول و اعتبار ارجاع داده شده است .  به طور حتم موسسات اعتباری به منظور ادغام ، توسعه و یا تبدیل به بانک شدن تابع سیاست های بانک مرکزی هستند. طبق پیش بینی  های ما انتظار می رود که ظرف 2 ماه آینده موسسه آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) با نام جدید توسعه به فعالیت خود ادامه داده و خدمات بانکی خود را نیز گسترش دهد.
مدیر کل منطقه جنوب غرب کشور در پایان ابراز امید واری کرد: مردم با آگاهی و تحقیق مسائل جامعه را پیگیری کنند چرا که  هر پیامی را به دلیل تکرار در فضای مجازی نپذیرند.

قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد/ فعالیت موسسه آرمان در حالت عادی پیگیری می شود
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
0
ما از کجا بفهمیم آرمانی که حساب داریم البرزه یا وحدت؟!
رضا عظیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
1
من وخیلی ها به نام آرمان سپرده گذاری کردیم ونمیدانستیم چنین تعاونیها یی وجوددارند وبانک مرکزی که تازه بیدار شده هر دو را باید مجوز بدهد ،باعث نگرانی خانوادههای محترم نشودوآبروی بانک مرکزی را حفظ کند ،ما مشکلی نداریم،،،،
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
من در موسسه ارمان شوش دانیال حساب دارم این موسسه قانونی است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
یک موسسه بیاد به نام آرمان از مردم پول بگیره ... بع بگویند این با اون فرق داشه ...! مردم یک تابلو و یک دفترچه به اسم آرمان دیدند ! از بقیه موارد بی خبرند !
:
:
:
آخرین اخبار