تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۹۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان:
حضور مبلغ در مدارس لازمه تقویت باورهای اعتقادی دانش آموزان است
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان گفت: حضور مبلغ در مدارس لازمه تقویت باورهای اعتقادی دانش آموزان است و در این راستا باید تعامل حوزه و آموزش و پرورش بیشتر شود.
  مهدی رفیعی دهکردی،  در همایش ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش استانهای قطب ۳ کشوری که در خرم آباد برگزار شد، گفت: تربیت دینی دانش آموزان براساس مبانی دینی از اولویتهای برنامه مربیان پرورشی و مبلغان است.

وی با بیان اینکه مربیان پرورشی به تنهایی در تعمیق باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان نمی توانند موفق عمل کنند، افزود: همکاری حوزه علمیه و مبلغان در این زمینه بسیار مؤثر است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: همکاری مبلغان و مربیان پرورشی باید از ابتدای سال تحصیلی صورت گیرد و با توجه به سن دانش آموزان برنامه های تبلیغی تقویت شود.

وی حضور مبلغان در راستای ارتقا بصیرت دینی، معرفتی و سیاسی دانش آموزان را مفید دانست و گفت: بصیرت افزایی در کاهش آسیبهای اجتماعی مؤثر است.

رفیعی دهکردی با اشاره به ترسیم شدن اهداف تربیتی دانش آموزان در کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نگاه معلمان، مدیران، مربیان و مبلغان در مدارس باید متمرکز بر اهداف تربیتی باشد.

وی به برگزاری گفتمانهای دین در مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: این گفتمانها باتوجه به نیاز روز جامعه در جهت آگاه سازی نسل جوان برگزار می شود.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان عنوان داشت: برگزاری گفتمان دینی، دوره های آشنایی با فرقه های نوظهور و فعالیت مبلغان در مدارس امین از جمله وظایف معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش است./رسا
:
:
:
آخرین اخبار