تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه کشاورزان دزفول از عدم پرداخت خسارات سیل
خساراتی که در اثر طغیان رودخانه دز در فروردین ماه امسال به کشاورزان این شهرستان وارد شده، تاکنون جبران نشده و این مسایل مشکلات فراوانی را برای کشاورزان به وجود آوده است
مدیر اداره جهاد کشاورزی دزفول گفت:‌ خساراتی که در اثر طغیان رودخانه دز در فروردین ماه امسال به کشاورزان این شهرستان وارد شده، تاکنون جبران نشده و این مسایل مشکلات فراوانی را برای کشاورزان به وجود آوده است.

احمد زارعی اظهار کرد:‌ این سیل حدود 80 میلیارد تومان خسارات به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرده است و باید در این زمینه اقداماتی انجام گیرد تا مشکلات به وجود آمده برای کشاورزان شهرستان حل شود.

وی افزود: پیگیری‌های اولیه توسط دستگاه‌های محلی و فرمانداری در این زمینه انجام شده است که انتظار می‌رود پیگیری‌های نهایی از طریق ستاد مدیریت بحران برای جبران این خسارات انجام شود.

زارعی عنوان کرد: ‌این سیلاب علاوه بر محصولات به زیرساخت‌های کشاورزی، اراضی، جاده‌های دسترسی، انهار آبیاری، اماکن دامی خسارات سنگینی وارد کرده است.

وی گفت:‌ با توجه به مشکلات و خسارات سنگین واردشده به مزارع و زیرساخت‌های کشاورزی، کشاورزان نمی‌توانند خودشان اراضی را مجددا و به تنهایی احیا کنند و ستاد مدیریت بحران باید در این زمینه اقدام کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار