تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۱۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واردات 123 هزار و 900 تن شکر از بندر امام (ره) به کشور
به منظور تأمین و توزیع کالاهای اساسی کشور عملیات ترخیص، تخلیه و بارگیری 2 فروند کشتی حامل شکر به میزان 123 هزار و 900 تن در بندر امام خمینی (ره) انجام شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: به منظور تأمین و توزیع کالاهای اساسی کشور عملیات ترخیص، تخلیه و بارگیری 2 فروند کشتی حامل شکر به میزان 123 هزار و 900 تن در بندر امام خمینی (ره) انجام شد.

سیاوش حسین پور با بیان این‌که فعالیت و تلاش شبانه ‌روزی عوامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور موجب تخلیه و بارگیری سریع دو فروند کشتی به میزان 123 هزار و 900 تن در بندر امام خمینی (ره) شده است، اظهار کرد: برنامه حمل محمولات وارده بر اساس برنامه ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران و مطابق با نرم تخلیه مورد نظر انجام شده است.

وی افزود: این حجم شکر با استفاده از ظرفیت 100 درصدی امکانات و نیروهای موجود در کمترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه تمام‌تر وارد شده است. همچنین عملیات تخلیه و بارگیری کشتی‌های مربوطه در مدت یک هفته و با احتساب دو روز تعطیلی آخر هفته، ظرف 5 روز کاری در کوتاه‌ترین زمان پس از پهلوگیری در بندر امام خمینی ( ره ) به صورت شبانه روزی توسط کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی صورت گرفته است.

حسین پور خاطرنشان کرد: با یاری خداوند نه تنها هیچکدام از کشتی‌ها دچار جریمه تأخیر در تخلیه یا همان دموراژ نشد بلکه همه کشتی‌ها مجاز به دریافت جایزه سرعت در تخلیه یا به عبارتی دیسپج شده‌اند. این امر فقط با هماهنگی و تعامل با مدیران استانی و و برنامه‌ریزی مدون حتی در روزهای تعطیل، امکان پذیر بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار