تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۱۴۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان مطرح کرد:
اختصاص‌کانکس به‌دانش‌آموزانی که در طویله درس‌می‌خوانند
استاندار خوزستان به روستاهایی که دانش آموزان آن در طویله درس می‌خوانند اشاره کرد و گفت: یک کانکس به روستایی که دانش‌آموزان آن در طویله درس می خوانند اختصاص پیدا می‌کند
استاندار خوزستان به روستاهایی که دانش آموزان آن در طویله درس می‌خوانند اشاره کرد و گفت: یک کانکس به روستایی که دانش‌آموزان آن در طویله درس می خوانند اختصاص پیدا می‌کند.

غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران درباره ساخت پل هلایجان که بیش از 7 سال طول کشده است، اظهار داشت: بنده 3 ماه است که به عنوان استاندار خوزستان منصوب شده‌ام، از آن آقایانی که 7 سال در راس کار بودند باید سئوال می‌کردید.

وی در ادامه همین مبحث افزود: بامدیر کل راه و شهرسازی درباره سپردن پل هلایجان به میراث فرهنگی صحبت داشته‌ام , خواهان تسریع کار شدم امیداوارم که تا پایان سال شاهد 4 بانده شدن جاده ایذه به اهواز و نیز افتتاح پل هلایجان باشیم.

استاندار خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چرا در حال حاضر که در قرن 21 هستیم باید دانش آموزان برخی از روستاهای ایذه در طویله درس بخوانند و آیا نمی‌توانید کانکسی برای تحصیل دانش آموزان اختصاص دهید، تصریح کرد: برای بردن کانکس به این روستاها مشکلی نیست و باید هم اینطور بشود چرا که شان این دانش‌آموزان داشتن مدرسه است.

وی در ادامه همین مبحث افزود: همه مسئولان باید پاسخگو باشند و همه ما هم نیز باید بابت وجود چنین مدارسی از مردم عذرخواهی کنیم؛ پیگیر این مسئله خواهم بود البته رسانه‌ها نیز همانند گذشته این مسائل را دنبال کنند چرا که حق مردم ما داشتن مدرسه است.

شریعتی با اشاره به مدارس خشتی، گلی و کپری در سطح استان عنوان کرد: ما تصمیم گرفتیم که به امید خداوند تا پایان سال تحصیلی 96 مدرسه خشتی، گلی و کپری در سطح استان نداشته باشیم و روی عهد خود نیز خواهیم بود. به شما قول خواهم داد که قطعا یک کانکس به آن روستایی که اشاره شد اختصاص خواهیم داد و همچنین برای ساخت یک مدرسه در روستای مورد نظر برنامه‌‎ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به جاده ایذه به دهدز افزود: به دلیل ندادن پول به پیمانکار روند پروژه کند شده بود که با پیگیری‌ها از طریق اسناد خزانه به منظور ادامه کار پروژه برای پیمانکار اعتباراتی واریز شد و از خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک خواستیم بازدیدی از پروژه با هدف طی شدن کار پس از واریز پول داشته باشد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
آقای استاندار شما مدافع آب و خاک استان باش بفکر بیکاری و فقر باش بفکر مردمی باش که در عین دارا بودن نفت و گاز و ....در بیکاری و فقر میسازند و در ته نامیدی فقط خود را میکشند ، فکر استانی باش که با ثروتش در کاخها کانادا زندگی میکنند به فکر مردمی باش که با ثروتش امنیت منطقه و کشور را تضمین کرده اند ، فکر بی آبی کارون به فکر بی تر شدن شوشتر به فکر سبز شدن خرمشهر بفکرعدالت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
باسلام جناب دکتر شریعتی از سعی وتلاش شما تشکر میکنم یک سوال دارم مشکل اب روستاهای نگازه بزرگوکوچک از توابع شهرستان باوی که درجلسه روستای زرگان ابو فاضل مطرح وعرض فرمودید متاسفانه تابحال هیچ اقدامی صورت نگرفته واین امرچندین سال تابحال براه حل نرسیده
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
1
درود بر استاندار مردمی که تمام تلاش خود رو برای اعتلای خوزستان به کار می بره،امیدوارم مردم هم پشت استاندار مردمی باشند تا دست به دست هم بدیم و تبعیض ها رو برداریم
:
:
:
آخرین اخبار